heikosti positiivinen? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Harmittaa kun en meinaa saada selvää olenko raskaana vai en. Oon tehnyt testejä kp 30,31 ja 33, mutta niissä kaikissa tuli vain ihan todella himmeä viiva. Eli raskaushormonia on, mutta tosi vähän. Edellisillä kerroilla oon saanut selvän tuloksen jo kp 30. Kävin gynelläkin, mutta eihän se tietty voinut mitään tehdä, käski vain odottaa vielä viikon ennen kuin testaan uudestaan. Omituiselta tuntuu tällainen, miksi sitä hormonia on niin vähän? Lieneekö vain tuulimuna? Mulla oli juuri hiljattain keskenmeno, en haluaisi heti uudestaan niitä samoja juttuja taas. Olisi kiva kuulla, jos jollakulla olisi alkanut samalla tavalla, että miten se päättyi.

kun ekaa rupesin oottamaan sain testiin vain haalean viivan...olis sillon menkat päivän myöhässä. Raskaana silti olin ja poitsu on nyt 3v. Ei se viivan haaleus kerro mitään. viiva niin oot raskaana ja jos ei viivaa niin et ole.

No, täytyy jaksaa odotella ja toivoa parasta. Tosiaan ekalla kerralla kun tein testin, niin sitä viivaa sai suorastaan hakea sieltä. Mutta kyllä mieskin sen siellä näki, joten ei sentään pelkästä haavekuvastakaan ole kysymys.. :)

Yhteistyössä