Heijastimet vaunun pyöriin

Olen etsinyt jo pitkään heijastimia vaunun pyöriin. Briolla oli mieluisa, pujotettava malli, jota ei enää ikävä kyllä myydä.

Kaipaisin vihjeitä teiltä, joilla sellaisia on. Mistä olette heijastimia ostaneet ja minkälaisia ovat? Lähinnä etsinnässä olisi " hillitty" versio (ei keltainen), joka ei normaalisti, päivänvalossa erottuisi kauheasti, mutta ajaisi silti pimeällä asiansa.

Kaikki vastaukset otetaan kiitollisuudella vastaan.

Miskan äiskä
Meillä on myös sellaiset pujotettavat, enemmänkin oranssin väriset, mutta eivät ole isot eivätkä erotu kovasti päivällä. No kyllähän ne nyt näkee, mutta kuka sitä nyt rattaiden pyöriä sivuilta katselee?? Yleensä huomio kiinnittyy siihen mitä rattaissa on.

Sitten on tietty semmosia ison napin kokoisia tarralla kiinnitettäviä valkoisia/hopeisia heijastimia, joita voi liimailla mihin huvittaa, mutta en tiedä kauanko ne pysyy paikoillaan jos sellaisen renkaan keksiosaan liimaa. Ja näitä saa varmaan tarjoustalosta yms. sekatavarakaupoista.

Lastentarvikeliikkeistä olen ostellut. Polkupyöräliikkeiden pinnoihin tulevia heijastimia kannattaa myös katsella. Pehmeät heijastimet itse vaunuista roikkuvana ovat myös todella kätevät, kun eivät kolise.

Yhteistyössä