W
Wilma
Vieras
Minusta Heidi Kyrö oli sata kertaa parempi juontaja Satuhäissä kuin Satu Ruotsalainen. Kummasta te tykkäätte enemmän tuon ohjelman juontajana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taasen en oo huomannut mitään eroaMikäs muuten oli se ensimmäinen hääohjelma? semmonen missä ne parit kilpaili ja voittaja sai häät tai jotain ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taasen en oo huomannut mitään eroaMikäs muuten oli se ensimmäinen hääohjelma? semmonen missä ne parit kilpaili ja voittaja sai häät tai jotain ilmaiseksi.
sekö mitä meiju suvas juonsi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taasen en oo huomannut mitään eroaMikäs muuten oli se ensimmäinen hääohjelma? semmonen missä ne parit kilpaili ja voittaja sai häät tai jotain ilmaiseksi.
sekö mitä meiju suvas juonsi?
Sitä juonsi muistaakseni se ihanan aamunjuotaja.. olisko se ollut joku amorin kaaret?? tai vastaava. Tai en tiedä on sitä voinut juontaa meiju suvaskin, itse vain muistan sen ihanan aamun juotajan.