hei

• Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt liian usein
Inseminaatiohan on kuin yhdyntä. Lääkäri tuikkaa miehesi tai luovuttajan sperman sisään ja sillä selvä. Onhan sitä seksiäkin flunsassa harrastettu.
Mene ja ota elämäsi orgasmi.
Inseminaatiosta ei todellakaan ole mitään iloa. Nyt on huomattu se täälläkin onnistumisprossa todella huono.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 07:08 pettynyt liian usein kirjoitti:
Inseminaatiohan on kuin yhdyntä. Lääkäri tuikkaa miehesi tai luovuttajan sperman sisään ja sillä selvä. Onhan sitä seksiäkin flunsassa harrastettu.
Inseminaatiosta ei todellakaan ole mitään iloa. Nyt on huomattu se täälläkin onnistumisprossa todella huono.
On julmaa latistaa toisten toivoa noin. Osalla inseminaatio on onnekas ja toisilla ei sen avulla onnistuta. Itsellä kaksi inseminaatiota takana, molemmista raskautuminen. Toinen meni kesken ja toista odotellaan juuri nyt.

En jättäisi inseminaatioita kokeilematta, koska niissä pääsee loppujen lopuksi vähimmällä, jos sattuukin olemaan juuri se oikea vaihtoehto juuri teille.

Ja olen pahoillani "pettynyt liian usein" teidän puolestani, ettei inseminaatio ollut teidän onnenne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 07:08 pettynyt liian usein kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi!
Tottahan se on niin, että se inssi on vain siirtymävaihe rankempiin hoitoihin. Toki on poikkeuksia, kuten tuo Pietu on elävä esimerkki tästä ( =) )

Teddy-75
Mitä veikkaatte, että millaiset mahikset on meidän inssissä, kun miehellä hieman alentunut siittiömäärä + oikean mallisia 6%? Itsellä kaikki toimii moiteettomasti ja paikat auki jne.
Viime ovulaation jälkeen mulla vihloi vatsaa ihan hirveesti tuolta alhaalta ja menkkaoireet alkoi viikkoa ennen menkkoja...meni ja taas tuli kunnes menkat sitten alkoi ;(.
Mutta voisko olla kyseessä tärppi?
Eli näiden perusteella itse mietin, että inssi voisi olla ihan potentiaalinen keino raskautua...?

Meillä miehellä oli siittiöitä paljon, mutta kaikki hitaita. Normaalirakenteisiakin oli vain 3%. Mutta tämä ei lääkärin mukaan haittaa mitään. Eli voisin olettaa että teillä mahdollisuus raskautua inssistä. Meillä ei tosin vielä ole tärppiä, kolmas inssi edessä. Mutta vika lähinnä minussa. Miehen simpat kun on parantuneet huomattavasti.
Mutta tosiaan noilla heikoillakin pärjää hyvin sanoi lääkäri.

Yhteistyössä