Hei! Voiko vielä 37v kolmen tosi pienen lapsen äipskä tehdä neljännen?!

Hei,
Kertokaa!! Miten menee Te joilla lapsia monta ja ikääkin jo reilusti yli kolmenkympin. Minä sain esikoisen vasta 32-vuotiaana=)

Kaikista mielipiteistä kiitollisena,

äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii&lapsetx3=) (noin monta i:tä kun kaikki 3 huutaa yhtä aikaa=))

Kiitos teille jotka kommentoitte =) Itse niin kovasti mietin juuri tuota että jaksanko,
vauvakuume kuitenkin NIIN mieletön että suorastaan tunne että raskaustestin toka viiva olisi minulle tärkeämpi kuin lottovoitto =) =)

Ilman muuta voit....!! Jos olette molemmat sitä mieltä, että olisi mukavaa saada katraaseen lisää vauhtia ja pieniä jalkoja, niin rohkeasti vain yrittämään....Minusta on hienoa, että on uudelleen tavallaan tullut "muotiin" hankkia suurperhe!! Itselläni 4 lasta ja olen 34v, ja välillä hiipii hassu ajatus vielä viidennestä :heart: mutta katsotaan nyt, tämä kuopus kun on vielä alle 1v =)

No itse tällä hetkellä raskaana.Odotan viidettä(mieheni kanssa kolmatta yhteistä) Ikää mulla tällä hetkellä 35v ja en ole pois sulkenut vaihtoehtoja tämänkin jälkeen vielä yksi.Miehellä lapsikuume :D
Itellä takarajana lasten yrittämiseen on 40v.
Eli vastaukseni ap:lle kyllä voit jos molemmat olette sitä mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparminttu75:
Ilman muuta voit....!! Jos olette molemmat sitä mieltä, että olisi mukavaa saada katraaseen lisää vauhtia ja pieniä jalkoja, niin rohkeasti vain yrittämään....Minusta on hienoa, että on uudelleen tavallaan tullut "muotiin" hankkia suurperhe!! Itselläni 4 lasta ja olen 34v, ja välillä hiipii hassu ajatus vielä viidennestä :heart: mutta katsotaan nyt, tämä kuopus kun on vielä alle 1v =)
hauskaa, ollaan saman ikäisiä ja mullakin 4 lasta joista nuorin alle 1v. =)
Minkä ikäisiä muksuja sulla on? Mulla -98, -01, -03 ja -08. :heart:

Musta on ihanaa, että lapset tulevat pienellä välillä ja silloin kun itsestä siltä tuntuu, että nyt jaksaisin vielä yhden vaipparumban ottaa vastaan. Joskin sitten en ehkä viitsisi enää vaivautua, jos oisin saanut lapset alta 25v ja yhtäkkiä 45v haluisin sen iltatähden...

Mulla on ikää 38. Sain esikoisen 32 vuotiaana. Esikoisen ollessa 3,5 vuotta meille syntyi 3. lapsi. Ja kyllä haluaisn vielä yhden lapsen :heart:
Itse olen kokennut lasten pienen ikäeron olevan vain hyväksi.
Toisaalta näin "vanhempana" miettii enemmän mahdollisia riskejä mitä raskaus VOI tuoda tullessaan.

Yhteistyössä