Hei te palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kalpea ja ruma koska olen Lasten kanssa 24/7 siis NiinQ Forever! Ja läski olen koska en tee töitä ja oleskelen kotona mieheni ostamien karkkien ja sidukan avulla xD

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
kun sipsit on hyvää.. :p

Ja pizzat...ja hampurilaiset...ja pihvit....Äh, mulla on nälkä...

no just vetäsin yhden pizzan ja on muuten hyvää..

Kiitos lohdutuksesta... :D

eipä mitään olis tos viel yks slaissi jos maistuu.. kebablihaa, tomaattia ja sitä kebat kastiketta/majoneesii..
kokista ja kahvii jälkkäriks jos haluut.. :p

eipä mitään olis tos viel yks slaissi jos maistuu.. kebablihaa, tomaattia ja sitä kebat kastiketta/majoneesii..

Mä taisin just rakastua... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Tääk look tulee varmasti vielä joskus muotiin :D Edelläkävijöitä katos.

Ei niin, että edelläkävijöitä, vaan kaikki mikä on joskus ollut muotia tulee varmasti joskus muotiin uudestaan (taivas varjele meitä olkatoppauksilta). En nyt valitettavasti muista mitään vuosilukuja, mutta joskus muistaisin sellaisten naisten olleen kovassa huudossa, jotka olivat tuhdissa kunnossa (ts. varakkaita) ja kalpeita (eli varakkaita kun eivät ulkotöissä ruskettuneet). Olisko tästä aikaa muutama sata vuotta?

Sitäpaisti, minä en ole lihava, vaan juureva :D enkä rusketu, vaan pisamaistun.

Mä taisin just rakastua... :heart:

ou jee

:heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:

Morjens.

Millon lähdet mun ja Suzyannen kanssa sumpille? Tänään funtsittiin, että olis kiva tavata sutkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:

Morjens.

Millon lähdet mun ja Suzyannen kanssa sumpille? Tänään funtsittiin, että olis kiva tavata sutkin. :)

joo, vois joku kerta tehdä tällit kaffeen merkeissä, kiva olisi tavata teidät kummatkin :)
täytyy kahtella, nyt huhtikuussa on ihan jeesuksen paljon kaikenlaista juoksemista ympäriinsä plus töitäkin pitäisi tehdä, kevät puolella aina vilkastuu, mutta aina sitä aikaa löytyy kun vähän rukkaa menojaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

Morjens.

joo, vois joku kerta tehdä tällit kaffeen merkeissä, kiva olisi tavata teidät kummatkin :)
täytyy kahtella, nyt huhtikuussa on ihan jeesuksen paljon kaikenlaista juoksemista ympäriinsä plus töitäkin pitäisi tehdä, kevät puolella aina vilkastuu, mutta aina sitä aikaa löytyy kun vähän rukkaa menojaan :)

Jep. Pitää sopia joku ajankohta, mikä passaa kaikille. Vaikka sitten toukokuulle.

Yhteistyössä