hei te jotka tupakoitte, minkä kokoisia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaaamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu eikös tää galluppi nyt todista sen että kaikkien pitäis polttaa raskausaikana. Ilman muuta yhteiskunta kustantaa kaikille odottaville äideille tupakat raskausajaksi ihan vaan lapsen terveyden vuoksi.

Voi haloo! Että viitsitte yrittää sitä omaa huonoa omatuntoa ja syyllisyyttä puhdistaa aika epätoivoisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Juu eikös tää galluppi nyt todista sen että kaikkien pitäis polttaa raskausaikana. Ilman muuta yhteiskunta kustantaa kaikille odottaville äideille tupakat raskausajaksi ihan vaan lapsen terveyden vuoksi.

Voi haloo! Että viitsitte yrittää sitä omaa huonoa omatuntoa ja syyllisyyttä puhdistaa aika epätoivoisesti.

Ei ole huonoa omaatuntoa, eikä syylisyyttä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:

Ei ole huonoa omaatuntoa, eikä syylisyyttä :xmas:

Uskomatonta, että ei ole.

2400g oli eka. Tokan aikana enemmänkin söin nikotiinipurkkaa ja vauva oli 2710g. Mulla oli raskausmyrkytys ja ollaan pienet vanhemmat, joten en sitten tiedä mikä kokoon on vaikuttanut...Terveitä lapsia kuitenkin kumpikin. Mä kyllä olen kokenut asiasta syyllisyyttä.

No mun mielestä ap aika läpinäkyvästi aloitti ketjun kertomalla kuinka isoja vauvoja on saanut tupakoinnista huolimatta eli sitähän tässä nyt haetaan miten vähän siitä on haittaa eikä kannata turhaan tuntea syyllisyyttä vaikka polttaa.

Ja olihan tuolla toisessa ketjussa joku joka kirjoitti ettei tupakoinnista ole haittaa vauvalle muuta kuin raskausaikana kohdussa eli syntymän jälkeen ei olisi vaikutusta. Tosiasioiden kieltäminen ei kuitenkaan niitä muuksi muuta.

Yhteistyössä