Hei te joilla tullut niagara nonstop vuoto cerazettesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla se vuoto tasottui jonkun ajan päästä ja sen jälkeen ei enää megahypervuotoja tullutkaan. Yli vuoden noita söin. Kunnes lopetin imetyksen ja sain palata yhdistelmiin.

Mulla vuos kuukauden ja meinasin jo viskata hiiteen mokomat. Sit tasoittui eikä menkkoja tullut enää ollenkaan. Muutaman kuukauden söin ja alko tiputtelu, se oli jatkuvaa. Saatto olla pari päivää väliä ja sit taas. Välillä tuli enemmänkin vuotoa joka oli vähän hankalaa seksielämänkin kannalta kun ei koskaan tienyt koska vuotaa. Vaihdoin sit pillerit kun en enää imettänytkään. Aika paljon huonoa noista olen kuullut.

[QUOTE="a.p";23846658]sullako on kanssa vuotanu runsaasti joka päivä? mä oon syönyt nyt kohta 3 laattaa ja yhtääkään vuodotonta päivää ei oo ollu.. heikottaa jo aikalailla....[/QUOTE]

Kaksi laattaa söin vuotaen, sitten alkoi tasoittumaan. Mitä sun lääkäri sanoo?

[QUOTE="a.p";23846731]käski syödä tuon kolmannen laatan loppuun ja tulla vaihtamaan johonkin toiseen merkkiin. mulla kun on paljon muitakin ikäviä oireita näistä etten voi mitenkään jatkaa...[/QUOTE]

Tsemppiä, mulla kävi samat joskus kun aloitin yhdistelmät. Vatsa viidennet sopi mulle :(

Yhteistyössä