Hei te joilla tällä hetkelle nettiasunnossa ilmoitus!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Oletteko saaneet englanninkielistä viestiä Benny Ray nimiseltä tyypiltä joka olisi kiinnostunut asunnostanne?

Yritän tässä selvitellä että onko huijari vai mikä kun mulle tuli viesti nettiasunnon kautta että tuollainen kaveri olisi kiinnostunut yms.. ja sitten oli floridalainen puhelinnumero yms.

sama ukko lähettelee mulle sotatarinoitaan, vastasin takasin olleeni vietnamissa ja epäilen häntä muslimiksi...saa nähdä, vieläkö mielenkiintoa herralta löytyy. kusetus 110% varmuudella.

Lieneeköhän mafiarosvo jonka tarvis pyykätä likarahaa, tai urkkii hyväuskoisten tilinumeroita kun nimet ja yhteystiedotkin saa kätevästi nettiasunnosta, tai muuten vaan sekopää joka viihdyttää itseään.

Minulle tuli myös samannimiseltä mieheltä postia, että olisi kiinnostunut kesämökistämme... Alkoi kyllä heti hälytyskellot soimaan ja googletin nimen niin näkyy siis olevan joku huijari.

Samainen henkilö lähetti minulle tänään viestiä ja kysyy onko nettiautossa myynnissä oleva autoni vielä myynnissä. Oletan että on huijaus. Miksi kukaan USAsta ostaisi kalliilla auton Suomesta.

Mitä se haluaa? Rahaa joihinkin järjestelyihin?

Autojahan ne ostaa katteettomilla shekeillä ja erilaisilla rahansiirtokusetuksilla, mutta taloa ei niin vain lähetetä meren yli. :>

Nettiasunnon kautta ei ole tullut, mutta Nettikoneen (joka on siis samaa sivustoa kuin Nettiasunto) on tullut montakin kertaa ulkomailta viestiä. Ei ole luottamista niihin, älkää vastatko mitään, älkääkä alkako kaupantekoon heidän kanssaan, jos ette voi varmistua että ei ole huijari.

Yhteistyössä