hei te joilla on taapero,taikkas yksi lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tepa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tepa

Vieras
mua säälittää lapseni 2,4v kun täällä tuppukylässä ei ole mitään kerhotoimintaa eikä ikäisiä kavereita.Näen että lapseni kaipaa seuraa,tämä ilmenee siinä että jatkuvasti pyytää leikkimään ja ihan vieressä lattialla sitten pitää olla etten vain pääse karkaamaan leikeistä pois.Mikäli en leiki on lapseni uhmakas minua kohtaan ja pitkästynyt.Yritän ehtiä töiltäni mahdollisimman paljon olemaan hänen kanssaan,mutten ehdi tarpeeksi=(

Miten te joilla on saman ikäisiä lapsia,kuinka paljon "joudutte" leikkimään lastenne kanssa ja mitä puuhaatte?

Juu, kyllä tuo tyttö seuraa kaipaa, meillä onneksi tuttavaperheissä suht saman ikäisiä joita näkee melko usein.

Leikkimään pyytää ja joskus kyllä yksikseenkin leikkii. Mut tykkää myös paljon tehdä "töitä", eli autella kotihommissa yms seurailla kaikkia aikuisten touhuja.

Meillä 2 v 1kk ja osaa leikkiä itekseenkin ettei tarvi olla kaverina leikkimässä ja muuten sit touhuaa mun tai isänsä mukana koti- ja pihahommissa.Ei oikein vielä kaveria kaipaa mutta nyt on vuotta vanhempi serkku täällä ja mielissään tietty kaverista on :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tehkää sille leikkikaveri

Olipas mukavasti sanottu. Kun ei aina kaikilla noion käy ja toiset on päättänneet että on yksi. Huono kommentti.

Onkos tein kylillä mitään muuta ohjelmaa? Esim. tenavajumppaa, uimahallia....? Kyllä meillä aikapaljon sai olla seuraneitinä ellei saatu kavereita kylään. ONNEKSI meillä on hyvä avoin päiväkerho, ei tarvii olla itse aina niin aktiivinen keksimään mitään ja sieltä saa muutenkin hyviä virikkeitä esim askarteluun.

Yhteistyössä