hei te joilla on hormonikierukka,kuukautisista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
onko kenelläkään muulla käynyt sillain että niukat kuukautiset on muuttunut runsaiksi...?

Mulla on nyt toinen kierukka joka vaihettiin kun se eka oli ollut 5v.Tää toinen kierukka on ollut kolmisen vuotta ja nyt parit viime kuukautiset on ollut tosi runsaita :( ennen pärjäs loistavasti pikkuhousunsuojalla ja nyt pitää suihkunkin jälkeen laittaa heti side tai alkaa tippua lattialle verta...

miten ne tällain muuttuu yhtäkkiä?Kierukka oli ainakin maaliskuussa ihan kohallaa jne.

Lisäksi on tullut just aiemmin kirjoittamani oireet,yöhikoilua,selkäsärkyä,kauhee turvotus jne.

Mulla ainakin luki ohjelappusessa,jonka sain silloin kun hormonikierukka laitettiin,että jos vuoto muuttuu runsaammaksi yhtäkkiä(Sen jälkeen,kun se on vähentynyt) niin silloin on otettava yhteyttä lääkäriin. Mutta ei syytä mikä sen voisi aiheuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkä:
Mulla ainakin luki ohjelappusessa,jonka sain silloin kun hormonikierukka laitettiin,että jos vuoto muuttuu runsaammaksi yhtäkkiä(Sen jälkeen,kun se on vähentynyt) niin silloin on otettava yhteyttä lääkäriin. Mutta ei syytä mikä sen voisi aiheuttaa.

Pitäisköhän mun soittaa nyt sitten kuitenkin lekuriin...

Yhteistyössä