Hei te joiden lapsi on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erja

Vieras
päiväkodissa!Miten teidän vanhempien mielestä hoito sujuu siellä?
Oletteko joutuneet valittamaan jostain ja jos mistä?
Pidätkö lapsesi ryhmän kaikista hoitajista?
Kauanko lapsesi on ollut hoitopaikassa?
Minkä ikäisenä aloitti?
Kauanko tutustuitte hoitopaikkaan?
Onko lapsesi vilkas ja jos onko jotenkin ei listalla eli hoitajat "niskan päällä?

No mun lapsi aloitti 2v 5kk ikäsenä osapäiväisesti käy siis 3x 4 tuntia viikossa. Hoito sujuu hyvin. En ole joutunut valittamaan. Kaikki hoitajat ryhmässä ovat tosi mukavia ja kivoja. 4 kk on ollut nyt hoidossa. Tutustumassa käytiin yhtenä päivänä. Ei ole erityisen vilkas.

Kiitos eemiskä.Kysyn sinulta vielä että riittikö mielestäsi yhden päivän tutustuminen hoitopaikkaan?Miten nopeasti lapsenne sopeutui hoitoon?Minua arvelluttaa että meillä ei varmasti yksi päivä riitä on niin äidissä kiinni.Olen kuullut että tutustumis jakso on n1-2vkoa hoitopaikkaan,pitääköhän paikkansa?

Miten teidän vanhempien mielestä hoito sujuu siellä? Hyvin sujuu, aluks poika oli jo ja hiljanen, mutta nyt on vauhti päällä.
Oletteko joutuneet valittamaan jostain ja jos mistä? Ei oo tarvinnu valittaa, voidaan keskustella asiat jos on jotain ongelmia.
Pidätkö lapsesi ryhmän kaikista hoitajista? Hmmm... No, siellä on yks jonka kanssa en ehkä tulis toimeen, mutta lapsi tykkää hänestä, ja on ihan ammattitaitoinen ihminen.
Kauanko lapsesi on ollut hoitopaikassa? Poika on ollu kohta vuoden.
Minkä ikäisenä aloitti? 3v
Kauanko tutustuitte hoitopaikkaan? Pari päivää. Nyt nuorin alottaa hoidon ja reilun viikon oon varannu tutustumiseen aikaa. Ikää likalla 1vee.
Onko lapsesi vilkas ja jos onko jotenkin ei listalla eli hoitajat "niskan päällä? No onhan toi aika hulivili, mutta on siellä muutkin. poika matkii isompiaan, ja siitä syntyy yleensä kauheeta riehumista...

Meidän lapsi jo eskarissa, mut vastaanpa silti; aikaisemmissa hoitopaikoissa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, ihan "normaali, kiltti" lapsi meillä on. Nyt eskarin ope on jostain syystä ottanut meidän lapsen silmätikukseen. Ollaan lapsen isän kanssa erottu, johtuneeko siitä..??, mut aika epäasiallisia kommentteja olen eskariopelta saanut, moniin eri asioihin liittyen.
Ja nyt kun oma ope on ollut pitkään poissa, sijaisen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia...

Alkuperäinen kirjoittaja erja:
Kiitos eemiskä.Kysyn sinulta vielä että riittikö mielestäsi yhden päivän tutustuminen hoitopaikkaan?Miten nopeasti lapsenne sopeutui hoitoon?Minua arvelluttaa että meillä ei varmasti yksi päivä riitä on niin äidissä kiinni.Olen kuullut että tutustumis jakso on n1-2vkoa hoitopaikkaan,pitääköhän paikkansa?

Riitti ainakin meillä. Tyttö ei ole kertaakaan jäänyt itkemään perään. Eikä muutenkaan ole ollut vierastavaa laatua. Nopeasti sopeutui hoitoon. Yleensä haettassa ei olisi lähdössä poiskaan.

NO tosta tutustumis ajasta en tiedä.

Yhteistyössä