Kaatakaa mun niskaani kaikki patoutumanne,ettei tartte muita kiusata.
Mä nimittäin suutun,jos kiusaatte mun kamuja,joten antakaa tulla :kieh:
Mä nimittäin suutun,jos kiusaatte mun kamuja,joten antakaa tulla :kieh:
Kotona :saint:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen::attn: :attn: Missä sä oot töissä?
Aloita,mistä tykkäätAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::kieh: Mä voisin vähän. Mut et oo nyt antanut aihetta.
Mulla kun ei ole mitään henkilöitä vastaan, vain asioita.
Ei ole,vaan voitte tähän hittuilla mulle,kyllä mä kestän ja sitten ei tarvitse enää kettuilla muille.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No mistäs nyt tuuleeonko huono aamu sulla?
Mulla on täällä montakin hyvää ystävää enkä tykkää että heitä loukataan :/Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä
ketkä on sun kavereita? mä kenkkuilen välillä sellasille jeesustelijoille jotka ei nää mettää puilta, että niiden tapa toimia on vaan se ainoa oikea. ja kaikenlaisten vähemmistöjen haukkujat saa mut kans ärsyyntymään.
Tai sitten sinä et näe mettää puilta....Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä
ketkä on sun kavereita? mä kenkkuilen välillä sellasille jeesustelijoille jotka ei nää mettää puilta, että niiden tapa toimia on vaan se ainoa oikea. ja kaikenlaisten vähemmistöjen haukkujat saa mut kans ärsyyntymään.
Ei vaan nyt teet sen niin ei tarvitse sontaa kaataa muitten niskaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ei sen arvoista:Sä et ole sen arvoinen että vaivatuisin vittuilemaan sulle BV.
Ai jaa no mulla ei oo tapana kettuilla, vaiks harmaa oonki aina. Mut jos sulla on joku sellainen fetissi tohon aiheeseen ni voin toki auttaa ja kettuilla vähänAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei ole,vaan voitte tähän hittuilla mulle,kyllä mä kestän ja sitten ei tarvitse enää kettuilla muille.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No mistäs nyt tuuleeonko huono aamu sulla?
Njaah, olen kokeillut jo parissa ketjussa, muttei ole tullut vielä sopivaa aihetta vastaan. Tyhjästä on paha nyhjästä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Aloita,mistä tykkäätAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::kieh: Mä voisin vähän. Mut et oo nyt antanut aihetta.
Mulla kun ei ole mitään henkilöitä vastaan, vain asioita.![]()
Mullahan niitä fetissejä riittää vaikka muille jaettavaksi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ai jaa no mulla ei oo tapana kettuilla, vaiks harmaa oonki aina. Mut jos sulla on joku sellainen fetissi tohon aiheeseen ni voin toki auttaa ja kettuilla vähänAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei ole,vaan voitte tähän hittuilla mulle,kyllä mä kestän ja sitten ei tarvitse enää kettuilla muille.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No mistäs nyt tuuleeonko huono aamu sulla?
![]()
no en ainakaan niitten mielestä kenen kans tarvii yhteen ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Tai sitten sinä et näe mettää puilta....Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä
Mun kans se on aika mahdottomuus...Alkuperäinen kirjoittaja mie:no en ainakaan niitten mielestä kenen kans tarvii yhteen ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Tai sitten sinä et näe mettää puilta....Alkuperäinen kirjoittaja mie:ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä
ketkä on sun kavereita? mä kenkkuilen välillä sellasille jeesustelijoille jotka ei nää mettää puilta, että niiden tapa toimia on vaan se ainoa oikea. ja kaikenlaisten vähemmistöjen haukkujat saa mut kans ärsyyntymään.ja sinunkaan kans ei olla vielä matsattu.
On sulla joskus yritystä ollutAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Njaah, olen kokeillut jo parissa ketjussa, muttei ole tullut vielä sopivaa aihetta vastaan. Tyhjästä on paha nyhjästä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Aloita,mistä tykkäätAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::kieh: Mä voisin vähän. Mut et oo nyt antanut aihetta.
Mulla kun ei ole mitään henkilöitä vastaan, vain asioita.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel