Hei te harmaat v*ttuilijat,tulkaa kaikki tähän pinoon ja miksei mustatkin;)

mie
ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä :D

ketkä on sun kavereita? mä kenkkuilen välillä sellasille jeesustelijoille jotka ei nää mettää puilta, että niiden tapa toimia on vaan se ainoa oikea. ja kaikenlaisten vähemmistöjen haukkujat saa mut kans ärsyyntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ilmottaudun. sua vastaan en kyllä ole (vielä) hyppiny, mun mielestä saat aikaan hyviä juttuja ja sekotat pakkaa mukavasti aina välillä :D

ketkä on sun kavereita? mä kenkkuilen välillä sellasille jeesustelijoille jotka ei nää mettää puilta, että niiden tapa toimia on vaan se ainoa oikea. ja kaikenlaisten vähemmistöjen haukkujat saa mut kans ärsyyntymään.
Mulla on täällä montakin hyvää ystävää enkä tykkää että heitä loukataan :/

Boogyman

Tai sitten sinä et näe mettää puilta....

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
No mistäs nyt tuulee :eek: onko huono aamu sulla?
Ei ole,vaan voitte tähän hittuilla mulle,kyllä mä kestän ja sitten ei tarvitse enää kettuilla muille.
Ai jaa no mulla ei oo tapana kettuilla, vaiks harmaa oonki aina. Mut jos sulla on joku sellainen fetissi tohon aiheeseen ni voin toki auttaa ja kettuilla vähän :LOL:

No mistäs nyt tuulee :eek: onko huono aamu sulla?
Ei ole,vaan voitte tähän hittuilla mulle,kyllä mä kestän ja sitten ei tarvitse enää kettuilla muille.
Ai jaa no mulla ei oo tapana kettuilla, vaiks harmaa oonki aina. Mut jos sulla on joku sellainen fetissi tohon aiheeseen ni voin toki auttaa ja kettuilla vähän :LOL:
Mullahan niitä fetissejä riittää vaikka muille jaettavaksi :xmas:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

no en ainakaan niitten mielestä kenen kans tarvii yhteen ottaa :D ja sinunkaan kans ei olla vielä matsattu.

Mamahemuli
No höh. Vähän spesifimpi voisit olla. Määrittele v*ttuililja? Mitä asioita ei nyt voi sanoa suoraan asianomaisille itselleen? Miten se niitä auttaa? Miten se mua auttaisi että sivallan sua enkä niitä?

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

no en ainakaan niitten mielestä kenen kans tarvii yhteen ottaa :D ja sinunkaan kans ei olla vielä matsattu.
Mun kans se on aika mahdottomuus...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:kieh: Mä voisin vähän. Mut et oo nyt antanut aihetta.
Mulla kun ei ole mitään henkilöitä vastaan, vain asioita.
Aloita,mistä tykkäät :whistle:
Njaah, olen kokeillut jo parissa ketjussa, muttei ole tullut vielä sopivaa aihetta vastaan. Tyhjästä on paha nyhjästä.
On sulla joskus yritystä ollut :whistle:

pahatyttö
Teillä ei ole täällä listalla kun nakit ja muusi. Kaks viikkoa oon nyt yrittäny syödä, ei onnistu ja huomenna pitää palauttaa tää läppis takaisin töihin, taidan ottaa bannukakkua jälkkäriksi.

Yhteistyössä