Hei tää ei oo ihan saletti

9MM
Mut tietäiskö joku kohtuu hintaisen hotellin stadista ku voitais joulufiilistelyjen lomassa varata se kun mulla nyt on enempi rahhoo. Ja pitääkö suomessa olla kun varaa olla luottokortti tai voiko suoraa maksaa netti pankista
 
9MM
Paljonko on "enempi rahhoo".
Nooh sillain et voi ostella jotain pientä tytön kaa joulumarkkinoilla ja viettää vaik yön hotellissa. Mut en tietenkään yhdestä yöstä maksa montaa sataa. Kerran kun ajettiin kohti saksaa poika porukalla tornion kautta ni tornion hotellissa sanottiin et yö maksaa neljäsataa ja vaik oli massia ni ei tietenkään maksettu vaan sanottiin et pitää lähteä automaatille. Nukuttiin yö talvipakkasilla autossa piti vähän väliä käynnistää auto et lämpeni. Olipahan reissu kuitenkin. Muistan ku huoltamon täti sanoi meille ku oltiin oltu pitempään et poijjaat pitäkäähän huolta itsestänne ja toisistanne. Mulla oli haarasta revenny housut ja kaikilla muillakin. Mut pohjosen poliiseille kiitosta olivat tosi rentoi kun pysäyttivät. Vaik ku ne sanoi et mitäs vänkäri ni vänkärin paikalla luuli et se haukkui ja kysyi mikä vitun vänkäri mä oon kännissä kuin käki mut puheella selvittiin.
 

Yhteistyössä