Oikein mahtavaa iltaa, toivottavasti vaalitulokset miellyttävät
Tämä totta! Ikinä ei saa olla liian kiire, ettei ehdi painamaan muistiin tai muutoin tallettamaan ihania tilanteita ja silmää sekä sydäntä koskettavia asioitaOn ihana pysähtyä katselemaan maailmaa, näkee paljon kaikkea ihanaa
Niin vähän täällä tiedetään....Booty äänesti vihreitä. Ja varmaankin kaikki muutkin lumput.
Todellakin. Ihana katsella kun luonto herää eloonTämä totta! Ikinä ei saa olla liian kiire, ettei ehdi painamaan muistiin tai muutoin tallettamaan ihania tilanteita ja silmää sekä sydäntä koskettavia asioita
Sitä sattuu, kai kävit tänään?mua nolottaa mun 10 vuoden traditoi katkes unoihdin tiistaina ennakkoäänestää ku oli pokeri turnaus ja nyt reissus
en oo suomes ni ei voiSitä sattuu, kai kävit tänään?
Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot ?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...Todellakin. Ihana katsella kun luonto herää eloon
Aivan. Ensi kerralla sittenen oo suomes ni ei voi
Todellakin. Mekin ollaan jo nähty hanhien pesänteko hommissa. Kesä on kyllä Suomessa upea.Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot ?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...
Meillä on niin huikee tilaisuus vain ihastella jälleen elämää ja uuden alkua :heart:!
Sulla ei kyllä montaa kynttilää pala yläkerrassa.samat naamat taas menossa just joo ei voi ymmärtääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ainiin masseilla mainottu mielikuvin
mä oon sitä mieltä että kaikki eduskuntapuolueet 20 vuoden käytöskouluun ja muut tilalle sillä tavalla uusia naamoi tulis valitettavasti nyky puolueet edustaa puolueen etua ei koko kansakunnan etua jonka perustuslaki määrää että edustaja on koko kansakunnan nöyrä palvelia.Uusia naamoja saadaan niin, että nuoret lähtevät politiikkaan mukaan ja Ruudista on nousemassa aika mielenkiintoista väkeä jos jaksavat jatkaa poliittista uraansa aikuisenakin.
jos katsoo yksipuolisesti nii tilanne on aina sama elämässä ja politiikassa ja niitä joita äänestetään mikään ei muutu kun pelätään todellista minän muutosta tai elämän.Asia riippuu siitä miten asiaa katsoo.