Hei sanokaa nyt panikoinko ihan älytöntä asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis 4,5kk vauvalla jalassa (sääressä;) pikkurillin päänkokoinen ihan vaalea mustelman näköinen kohta ilmestynyt. Ei ole siis mikään tumma vaan aika vaalea, mutta mustelmannäköinen mielestäni.

Mittasin eilen aamulla kuumetta vauvalta ja pidin kiemurtelevista jaloista kiinni samalla toisella kädellä. Olenko voinut siinä sormella painaa tuollaisen jäljen?

Tietysti tuo 5v poikakin käy välillä törkkimässä vauvaa niin etten huomaa heti, joten onhan se voinut kai jostain sellaisestakin tulla.

Vai mistä? Heti alkaa pyöriä kaikki leukemiat mielessä

Luulen että nyt hätäilet turhia. Jos niitä alkaa ilmestyä enemmänkin niin mieti sitten että onko jokin vikana. Jos tuo jää ainoaksi, niin eiköhän kyseessä ole vain tavallinen mustelma :)

Järki sanoo, että älytön juttu pelätä tuollaista ja moni ei soisi ajatustakaan moiselle pienelle mustelmalle, mutta minä pohdin sitä. Yölläkin, kun heräsin niin heti muistin sen. :(

Illalla muistin tosin, että kaksi viikkoa sitten 5v pojalla oli kaulassaan pieni mustelma mikä huolestutti mnua. 5v ja 3v lapsillamme nyt on muutenkin mustelmia jatkuvasti, etenkin kesäisin. Ja mielestäni ovat aika mustelmaherkkiäkin kuten minäkin. Silloin joku sanoi, että tuohon kaulaan olisi voinut tulla vaikka jostain pyöräilykypärän hihnasta se mustelma. Oli siis ihan pienen pieni. No pari päivää se oli siinä ja hävisi. Tällä yritin järkeistään itselleni eilen sitä asiaa, että mustelmia on aina ja tulee ja menee eikä ne ole mitään leukemiaa.

Vauvaakin tosiaan etenkin tuo 5v saattaa nyppiä ja varmaan joskus jopa nipistää ohimennen mustasukkaisuuksissaan. Ja itsekin mittasin siis sitä kuumetta. Eli tuolle mustelmalle on olemassa tavallaan tuhat järkevämpää selitystä, mutta minä mietin kaikkea vakavaa. :(