Hei raskausviikoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
Mulla on nyt rv 12+2 ja ultran mukaan 11+5.Lääkäri kuitenkin sanoi ettei rupea laskettua aikaa muuttamaan tämän takia.Jos joku kysyy niin mitä sanon millä viikoilla olen?Tuo 11+5 sitten vai?

Ja toinen juttu..Sitten kun on 12+ raskausviikkoa niin onko menossa 4.kuukausi?Että päättyykö 3.raskauskuukausi viikkoon 12?

Kiitos. :flower:

Okei.Kiitos.. :heart:
Se vaan tuntuu hölmöltä kun neuvola luulee että oon huomenna 12+3 kun kuunnellaan sydänääniä ja oikeesti oonkin 11+6.Entäs jos ne ei siksi kuulukaan.. :|
(eivät kuuluneet viimeksikään)

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
voit neuvolassa sanoa ton ultrajutun mut tossaki heitto niin pieni ettei sillä merkitystä. kyllä ne sydänäänet jossain vaiheessa kuuluu =)

muoks ja kyllä ne nyt jo varmasti kuuluu

No kun mulla kohtu takana niin gyne sano ettei välttämättä kuulu vieläkään ja mieskin tulossa tällä kertaa mukaan kuuntelemaan..Jos ei kuulu niin voi perjantai. :(

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Se vaan tuntuu hölmöltä kun neuvola luulee että oon huomenna 12+3 kun kuunnellaan sydänääniä ja oikeesti oonkin 11+6.Entäs jos ne ei siksi kuulukaan.. :|

Juuri tuon takia täkäläisessä neuvolassa ekan kerran sydänääniä kuunnellaankin rv.14 jälkeen. Kuulemma turhaa huolta ennen sitä kun ei monellakaan kuulu ennen sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Juuri tuon takia täkäläisessä neuvolassa ekan kerran sydänääniä kuunnellaankin rv.14 jälkeen. Kuulemma turhaa huolta ennen sitä kun ei monellakaan kuulu ennen sitä.

Niinpä!Mutta täällä neuvolassa on muutenkin välillä vähän ding dong meininkiä..

voit neuvolassa sanoa ton ultrajutun mut tossaki heitto niin pieni ettei sillä merkitystä. kyllä ne sydänäänet jossain vaiheessa kuuluu =)

No kun mulla kohtu takana niin gyne sano ettei välttämättä kuulu vieläkään ja mieskin tulossa tällä kertaa mukaan kuuntelemaan..Jos ei kuulu niin voi perjantai. :(

toivotaan että nyt kuuluu :hug:

toivotaan että nyt kuuluu :hug:

:)
Muutenkin ollut tosi hankala tämä alkuraskaus niin olisi mukava kuulla ne äänet niin rauhoittaisi..Vaikka kyllä ultrassa kaikki oli hyvin viikko sitten mutta silti..

Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
Mullakin kuunneltiin ekat sydänäänet vasta rv 17. Millä viikoilla teillä on ollut eka lääkärineuvola? Mulla nyt tulevalla viikolla neuvola (rv 22) ja vieläkään ei ole tarvinnut haaroja levitellä...

Rv 6 :|
Epäiltiin keskenmenoo tai tuulimunaa.Kauheettomat kivut oli,kaksinkerroin möngersin lattialla.

Mullakin kuunneltiin ekat sydänäänet vasta rv 17. Millä viikoilla teillä on ollut eka lääkärineuvola? Mulla nyt tulevalla viikolla neuvola (rv 22) ja vieläkään ei ole tarvinnut haaroja levitellä...

mulla oli 14+4 mut ei olis tarvinnu mennä kun np-ultra oli just ennen. se korvaa sen ekan lääkärineuvolan.

mulla oli 14+4 mut ei olis tarvinnu mennä kun np-ultra oli just ennen. se korvaa sen ekan lääkärineuvolan.

Tehtiinkö sulla se np-ultra sisäkautta? mulla tehtiin mahan päältä, eli ei tutkittu mitään sen enempiä. Nyt seuraavassa neuvolassa saan ne kelaan tarvittavat paperit ja ei mulle ainakaan viimeksi sanottu, että nyt oisi lääkärineuvola... Tämäkin on vasta 3 neuvolakäynti. Eka oli rv 9+0 ja toinen 16+6 ja nyt tämä kolmas on 22+0...

Yhteistyössä