Hei pitkästä aikaa taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Vaikean alkukesän jälkeen ehdin vielä kurkata tänne kun lomani jatkuilee vielä. Italiassa oltiin ja ilma helli siellä ja hienoja paikkoja nähtiin. Juhannus tuli vieteltyä ja alkoi nyt mietityttää yks asia, että kuinkas ilkeä sitä naisihminen onkaan, vai onko oikeutettua olla viileä jos kemiat ei vaan kohtaa. Miehelläni on siis kaksi veljeä, tulee loistavasti toimeen pikkuveljensä kanssa, mutta kumpikin sekä mieheni, että hänen pikkuveljensä on sitä mieltä, että isoveljensä on lähes idiootti. Ja hän onkin siis yks kummallisuuksien huippu, jolla ei ole mitään suodatinta puheissaan ja kaikki tahdikkuus puuttuu ja lisäksi on perin juurin tyhmähkö. No hänellä on nyt uusioperhe, uusi avovaimo ja tyttö ja koirankin ovat hankkineet. Se nainen vaikutti vähintäänkin kanssa kummalliselta. Viileältä, etäiseltä ja hyvin erilaiselta verrattuna minuun ja mieheni pikkuveljen avovaimoon. Meillä synkkaa kälysten kesken siis mieheni pikkuveljen avovaimon kanssa hyvin. Ollaan toki erilaisia, mutta tulemme juttuun mainiosti. Nyt sukujuhannusta viettäessä katselin, että tällä pikkuveljen avovaimolla meinasi hermot mennä totaalisesti moneen otteeseen ja minä se vaan nautin kun olen jo vuosikausia joutunut olemaan se syntipukki joka saa anopin vihat lopulta niskaansa kun tuppaan sanomaan tiukasti sitten kun hermot menee. Nyt toki päätin opetella tämän selän takana puhumisen jalon taidon niin pääsen vähemmällä huudoilla kun anoppi alkaa selvitellä mitä jussina kukakin teki.. Muuten oli ihan kiva juhannus meillä=)

Siis piti kysymäni tuossa, että mahdanko mä valmiiks ajatella, että ei idiootin kanssa voi olla kukaan järkevä nainen, kun mieheni isoveljen tätä edeltävä tyttöystävä oli sellainen hirvitys, että voi kauhistus. Silti tässä nykyisessäkin oli jotain kummaa, ei edes vastannut mun miehelleni, että kuinka vanha on kun tämä kysyi. Voi toki silti johtua siitä tosiasiasta, että päätelmiemme mukaan on minua nuorempi, mutta näyttää minua 10 vuotta vanhemmalta.

Minäkin vähän pelkään, että iän myötä tulee tuo taantuminen: ensin aletaan teinivuosien tapaan klikkiytyä ja puhua selän takana paskaa ja sen jälkeen rupeaa laskemaan alleen.

Peesin Coffee Breakia eli luultavasti isoveli oli teistä vaimoaan varoitellut.

Yhteistyössä