Hei pitäiskö tulla pakolliseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 956
147
63
39
Että joka ikinen joka kuolee joutuu luovuttamaan sisäelimensä sitä tarvitseville ja ne otetaan jokaiselta talteen. Koska mitä sä kuolleena enään teet kropallasi ja se voi pelastaa jonkun toisen hengen nytkin satoi tarvitsemassa maksoi ja munuaisia eikä tahdo löytyä.
Toissa iltana olin kotona ja tissuttelin kaljaa. Noh sitten alkoi tehdä mieli piklusen savvuu. Noh lähdin sitten toiselle puolen kaupunkia venailin ulkona kaveria et tulis. Ni yhtäkkiä siihen tuli nainen menneisyydestä ja alettiin juttelemaan ja noh sanoin et voinko tulla sun luokse ku frendi käynnyt tässä sanoi et joo noh frendi toi ja sit menin tän naisen luokse se kertoi et yksi lääke tuhosi sen maksan ja tekee kuolemaa ellei ihmettä tapahdu. Noh me juteltiin pitkään yöhön asti lopussa nainen oli enempi äänessä ja mä vaan kuuntelin. Noh sit kysyin voinko jäädä viekkuun yöksi ja se sopi. Otin sen taas kainaloon ja lusikkaan niinkuin silloin ennen vanhaan ja nukuttiin siis vaan. Ainiin tällä naisella tosi kaunis lauluäänikin.

Eli mitä pitää ottaa huomioon jos haluaa elimensä luovuttaa eteenpäin mitä pitää tehdä ja missä? Vai voisko se olla niin että kun kuolet ni sun sisäelimet vaan otetaan taltern suomessa kuolee noin 50k ihmistä jokq vuosi joten sitä reserviä on. Itse jos nyt jotqin omista sisäelimistä on jäljellä kun kuolen ni kyllä voin antaa ja sitten tuhkaus ja tuhkat johonkin aurinkoiseen metsään puun viereen. Onko sulla hyvää syytä miksi et luovuta elimisiä toisellle?

Yhteistyössä