Hei pikaista apua HM-paketin palutuksesta!! Kiiiiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hän

Vieras
Eli hain paketin R-kioskilta ja paketin yhdessä paperissa oli valmis osoitetarra asiakaspalautukseen, jossa osoitteena oli HM numerosarja.. Borås Sweden. Ja siinä luki että ei käy postiin tuo lappu. Eli ilmeisesti palauttaisin takaisin Ärrälle..? ( ennen olen aina palauttanut postiin) Mutta lapussa oli kuitenkin ohjeet asiakaspalautukseen ja siinä luki ihan eri osoite Suomessa. Ja tuohon oon ennen palauttanut.

Mitä teen laitanko valmiilla tarralla Ärrälle ja paketti Ruotsiin.

Vai vienkö postiin, teen asiakaspalautuslapun ja lähetän Suomeen. Kysyy hän.

Mä kun oon aina vieny postiin, enkä oo ennen tommosta tarraa nähny. Ihmetytti vaan, et miks se pitää Ruotsiin asti lähettää, kun ohjeissa oli Espoo vai missähän se nyt olikaan :) Kai mä sitte Ärrälle vien.

Viet ärrälle. Pääsääntoä, että asiakaspalautus viedään sinne mistä on noudettu. Noi h&m:än paketit tulee ärrälle schenkerin kautta, joten et voi palauttaa sitä postiin.

Viet ärrälle. Pääsääntoä, että asiakaspalautus viedään sinne mistä on noudettu. Noi h&m:än paketit tulee ärrälle schenkerin kautta, joten et voi palauttaa sitä postiin.

Kuukausi sitten palautin postiin ja ihan suomessa sijaitseva osoite oli. Onko nyt jotenkin muuttunut?

Eli olet tehnyt väärin kun olet postiin palauttanut. Teettänyt joillekin ylimäärästä työtä. Lätkäset sen tarran siihen (joka on muuten ollu käytössä vuosia) ja viet ärrälle.

Yhteistyössä