Hei onks kenelläkään Emmaljunga Duo Edge crypt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun meiän hissi on tommonen 50luvun pas** ja en oo mikään laskunero,eli mahtuisko meiän 88leveeseen 98 pituus hissiin tollaset sillä teleskooppiaisalla... :D ??

Kun me "ostettiin" sellaiset jo kun uhmakkaana päätin että mä haluan ne mahtu tai ei..tohon hissiin,,,nyt mietin että mitäs jos ne ei oikeesti mahu :o

:wave: Meillä on tuollaiset-07, mutta erivärillä... En löydä mittaa, mutta kyllä mä sain tungettua nuo aikas pieneen hissiin yhtenä päivänä kun oltiin ostoksilla. :D
Args, ei meillä oo teleskooppiaisaa, vaan just tuo "napsautusaisa", se siis ainakin mahtu ku napsautin aisan ylös :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:wave: Meillä on tuollaiset-07, mutta erivärillä... En löydä mittaa, mutta kyllä mä sain tungettua nuo aikas pieneen hissiin yhtenä päivänä kun oltiin ostoksilla. :D
Args, ei meillä oo teleskooppiaisaa, vaan just tuo "napsautusaisa", se siis ainakin mahtu ku napsautin aisan ylös :whistle:

hö...vitsi kai mun nyt ihan oikeesti täytyy vaan pyytää mitat liikkeestä,tai onhan siellä lastentarvikeliikkeen sivuilla jotkut mitat mut onko ne silleen et on laskettu koko vaunut vai vaan kopan mitat...en tajuu :ashamed:

Yhteistyössä