HEI ompeluihmiset! Saako mistään ulkomailta tilattua, ilman että toimituskulut on yli 20e ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kankaat hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kankaat hukassa

Vieras
Tuntuu tyhmältä tilata esim. mjugatygeriltä parillakympillä kankaita ja maksaa sama mokoma toim.kuluja. Sama homma tais olla jenkeistä tilatessa, tullit ja toimituskulut tekee 30e:n tilauksesta melkein satasen jos huono tuuri käy.

Eli vinkatkaas, mistä ihmeestä löydän retrotyyppisiä/lastenmielisiä kankaita, lähinnä jerseyt ja interlockit hakusessa, lastenmetsolan ja ikasyrin selannut jo läpi, samaten sampsukka...

Et varmaan osaa lainkaan kuvitella, että parinkympin kankaista ei enisnnäkään jää myyjälle kuin muutaman Euro tai Dollari käteen. Hirveä vaiva järjestää kuljetuksia, täytttää tullipapereita ja valvoa maksuja. Eihän sellaisessa liiketoiminnassa ole mitään järkeä. Ihmisten suhteellisuudedntaju on hämärtynyt ja toisaalta tällaiset kysymykset osoittavat kuinka vähän ihmiset ymmärtävät tuotteiden hinnanmuodostuksesta ja liiketoiminnasta. ja vielä pitäisi oikein isolla rahalla markkinoida, että löytäisit ne parinkympin kankaasi.

[QUOTE="vieras";22271294]Et varmaan osaa lainkaan kuvitella, että parinkympin kankaista ei enisnnäkään jää myyjälle kuin muutaman Euro tai Dollari käteen. Hirveä vaiva järjestää kuljetuksia, täytttää tullipapereita ja valvoa maksuja. Eihän sellaisessa liiketoiminnassa ole mitään järkeä. Ihmisten suhteellisuudedntaju on hämärtynyt ja toisaalta tällaiset kysymykset osoittavat kuinka vähän ihmiset ymmärtävät tuotteiden hinnanmuodostuksesta ja liiketoiminnasta. ja vielä pitäisi oikein isolla rahalla markkinoida, että löytäisit ne parinkympin kankaasi.[/QUOTE]

voi, paha päivä ?

kyllä mulla on tajua, mistä se tuotteen hinta muodostuu, tuskin maksaa tälle firmalle kankaan tilaaminen TUKKUhinnalle itselleen sitä 20e, paljon itse maksan kankaasta, veikkaan että kankaan todellinen metrihinta lähentelee alle kymppiä. sinänsä, mua ei kiinnosta paljon tälle firmalle jää kuljetuksesta käteen, eihän ne sitä kuljetusta myy, vaan kankaitaan jotka ovat valmiita postittamaan. mutta joo anteeksi vaan kauheesti, oli kyllä taas niin väärä paikka kysyä.

voi, paha päivä ?

kyllä mulla on tajua, mistä se tuotteen hinta muodostuu, tuskin maksaa tälle firmalle kankaan tilaaminen TUKKUhinnalle itselleen sitä 20e, paljon itse maksan kankaasta, veikkaan että kankaan todellinen metrihinta lähentelee alle kymppiä. sinänsä, mua ei kiinnosta paljon tälle firmalle jää kuljetuksesta käteen, eihän ne sitä kuljetusta myy, vaan kankaitaan jotka ovat valmiita postittamaan. mutta joo anteeksi vaan kauheesti, oli kyllä taas niin väärä paikka kysyä.

No tuskin se sulle kuuluu paljonko myyjä siitä saa tai haluaa voittoa.
Jos et halua maksaa, älä maksa.

[QUOTE="blondi";22271684]No tuskin se sulle kuuluu paljonko myyjä siitä saa tai haluaa voittoa.
Jos et halua maksaa, älä maksa.[/QUOTE]

no tavallaanhan se kuuluu, kun aasiakas olen. ei sillä että kenekään myyjän pitäis ilmottaa paljonko voittoa tekee jos myy metrin kangasta, mutta ite en henk. koht lähtis myymään kangasta jos käteen jää 2e/myyty metri. mä haluan siitä kankaasta kyllä maksaa, en yli kalliista postikuluista. esim ruotsissa olevista nettikaupoista toisella toim. kulut suomeen 11e ja toisella 25e, sijaitsee samassa kaupungissa...

Tietääkö kukaan mitään osuuskuntaa, johon liittymällä voisi tilata ulkomailta kankaita halvalla. En tiedä onko sellainen mahdollista, mutta aika suuren porukan pitäisi tilata jotain peruskangasta, että se kannattaisi.

hei. minulla ollisi ulkamaan kankaita kun minä itse hajen myyn alle kangaita vois soitaa minulle puh.046-6632588 kerron lisä

Millaisia kankaita sinulla on ja kuinka paljon? Luettelisitko materiaaleja ja värejä?
Paljonko kankaat ovat metrihinnalta ja onko ne täysinäisissä pakoissa vai? Olen kiinnostunut ostamaan kaikenlaisia kankaita ja ompelutarvikkeita, jos niitäkin löytyy. Kirjoittele lisää sähköpostilla (j.81.makela@gmail.com).

Yhteistyössä