Hei oletteko ostaneet sänkyä itsellenne lähiaikoina? Mistä ja paljonko maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Kävin eilen sänky kaupoilla ja oltiin ajateltu hinta haarukaksi 2000-3000? että ostettaisiin kunnollinen sänky joka kestää sitten pitkään...

Niin voih ei...siis eikö enää tuolla hinnalla saa kuin sotkan sänkyjä...? ku jotain nopeasti katsottuna oli 4990 yksi puolikas saatikana siihen toinen puoli....

Ei kai kukaan ennenkään ole maksanut markka aikana 60t mk sängystä. Muistan kun sillon kallis sänky oli 10tmk niin nyt sillä ei saa juuri mitään :(

Niin olikso jollain laadukasta sänkyä suositella sitten?

Myö käytiin suomisoffassa kun siellä oli tarjouksessa sänky(200e) mut ei se ollukkaa niin hyvä.
Sit miä näin siäl kaupan peräl korkeen sängyn mille istahin ja se oli ihanan pehmee.
Siin oli ne sängyt ja sit kakskyt senttii paksu petauspatja ja kolme senttii paksu sijauspatja.
Se makso kuus sataa mut haluttii just se. Kassalle ku mentii et toi tuolt nii se sano et seki oli tarjoukses ja maksoki kolmesataa. :D Hyvä säkä.

Mä oon muuten aina ihmetelly noita moottoroituja.
Mitäs niillä tekee?
Miä ainakin vain nukun tai paneskelen sängyssä.
Mulla on aina ollu nukahtamis vaikeuksia niin oon jo tottun lukee illal kirjaa jossaa sohval tai tuolil (Nuoren kaikki paitsi nukkuminen oli sängys kiellettyy)
Saaks siin muutettuu jotenki sit patjan asentoo niinku nukkumist ajatellen?

Zoe-F:lle...Ostettiin nuo moottoroidut siitä syystä että miehen kuorsaus vähenee ja myös siitä syystä että siinä saa oikean nukkuma asennon kun pää-ja jalkaosat nostaa tiettyyn kulmaan tai ihan miten itse haluaakin.Myös telkkaria siitä on hyvä katsoa kun pää-osan nostaa ylös sopivaan asentoon.

okei. No tosta telkkari osuudesta ei mulle mitään hyötyä olis. (Ei tv:tä makuuhuoneeseen ikinä)
En mä sängystä asti näkis sitä kuitenkaa.
Mutta toi kuorsaus juttu olis aika jees. Mut se on vissii tarkotettu et jos nukkuu selällää? Myö nukutaa molemmat kylellää..

Juu meillä tuo miehen roikale nukkuu selällään ja nyt on kuorsaus huomattavasti vähentyny. =) Me ostettiin nuo sängyt huonekaluliike Ahoselta,en tie myykö joku toinen ketju noita.Me kierreltiin monta liikettä ja kyseltiin myös mm.Jenseniä ja hästensiä yms.Sitten sattumalta löydettiin nämä sängyt,ovat muuten hiljaisemmat kuin esim.jensenin moottoroidut.

Juu. Ei noista varmaan meillä paljon iloa sit olis. Kylhän se olis ihan hienoo tollaset :D
Mut on toi nykynenki hyvä vaik oliki halpa.
Sen parikyt senttisen petarin ku kääntää nii siit tulee vähä pehmeempi tai kovempi ja molempien sänkyjen puolet saa käännettyy vaik on samas pussis.
Miä ostin viäl sellasen niskatyynyn ja oikeen kevyen peiton jyskist ja pimennysverhot robin hoodist avot ku on hyvä unet :laugh:

Onko tuo yli leveä kun laitatte yhteen nuo sängyt? Tuliko makkarista pelkkää sänkyä vaan kun tuostahan tulee leveyttä 210? mäkin haavielen leveästä söngystä. mihin lapsetkin mahtuu kun kasvaa ja alkaa kömpimään öisin väliimme...tai siis toiveissamme olisi ettei ala, mutta pelko on että alkaa.

Yhteistyössä