Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:pääsin töistä ja pyörähin abc:n kautta... siinä ne oli hyllyssä. Ihan varmasti ilkkuvat mulle. se yks tais jopa nauraa. Koitin olla kuuntelematta ja kävellä ohi, mutta tahaton käsilihaksien herpaantuminen vei kättäni kohti hyllyä ja käteni tarttui ei yhteen, ei kahteen vaan kolmeenkick patukkaan. Joka kerta ne lähtee mukaan. jos mun rahat loppuu, alan pölliä niitä kaupasta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:pääsin töistä ja pyörähin abc:n kautta... siinä ne oli hyllyssä. Ihan varmasti ilkkuvat mulle. se yks tais jopa nauraa. Koitin olla kuuntelematta ja kävellä ohi, mutta tahaton käsilihaksien herpaantuminen vei kättäni kohti hyllyä ja käteni tarttui ei yhteen, ei kahteen vaan kolmeenkick patukkaan. Joka kerta ne lähtee mukaan. jos mun rahat loppuu, alan pölliä niitä kaupasta :snotty:
mä tiedän tuon homman,mäkin oon yrittäny murulle selittää että suklaat huutelee mulle, en tiä uskoko :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Tässä taas yksi esimerkki kun pitää mielistellä muita ja luopua vanhasta perinteikkäästä nimestä. Käck oli oikein hyvä nimi, samoin Dajm, suorastaan ällöttää että hävetään omaa kulttuuria ja vaihdetaan nimiä ettei vaan muilla olisi hankaluuksia nimien lausumisessa. No ei nyt varsinaisesti liittynyt tähän aiheeseen mutta kunhan kirjoitin.