Hei, nyt sisustusvinkkiä! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suklaa ei jaksa kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suklaa ei jaksa kirjautua

Vieras
Pitäis vähän uudistaa tota olkkarin ikkunaseinää. :whistle: Aattelin siitä vuoden sisään repiä tapetit ja laittaa vaaleaa maalia tilalle. Vinkkejä?

Verhotangot pitää vaihtaa. En ole aiemmin lämmenny paneeliverhoille, mutta nyt olen ajatellut, että voisivat sopia tähän. Minkä väriset? Minulla on nyt mielessä yksinkertainen visio lempiväreistäni: lehtivihreää taakse, viinin punaista eteen. Sopisiko hyvin yhteen? Joskus toiste vois kokeilla sellaisia suurikuvioisiakin, mutta pikku pränttiin en ole ikinä tykästyny. Tykkään, että yksinkertainen on kaunista. :D Enkö minäkin oo? ;)

Tausta tiedoiksi: Ikkunapuitteet ovat ruskeat, katto mäntypaneelia, lattia parketin näköistä muovia (tarkoitus vaihtaa 5 vuoden sisään kunnon parkettiin). Nyt siinä seinässä siis harmaa/ruskea vaalea tapetti joka yhdestä kohtaa vähän repeilly, mutta sen sais kyllä verhon taakse piiloon. :whistle: Sohvaryhmä on sininen, ikkunoiden ääressä oleva ruokapöytä tumman ruskea, Keittiön kaapistot (lähellä ikkunoita) ruskeat. Minä tosiaan tykkään noista ruskeista jutuista, niiden väriä en tule vaihtamaan, mutta nuo ikkunat varmasti näyttäisivät kivemmalta jos ne maalais uusiksi.

Yhteistyössä