hei nyt mä jotenkin keksin mikä tässä tökkii ja mättää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
mähän elän maya-intiaanien vuodenkiertoa joten eihän mulle kevät ole mitään uudistumisen aikaa vaan syksy ja siks tämä ympäristö täällä kämpässä näyttää tympeen arkiselta ja tylsältä eikä mua mitkään vihreet höyhenet taikka keltaset tulppaanit tässä kohtaa innosta! Ja kun tähän vielä lisää sen ettei edes ole ollut talvea laisinkaan täällä niin eihän täs ihme että tökkii kaikenmoinen äitiydestä ja vaimoudesta alkaen (viittaan tällä aiempaan aloitukseeni taannoin)

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Haa, mä muistan sun aloituksen. No hyvä kun syy selvisi. Noin sen TÄYTYY olla :D

Odottakaas kun tulee syksy, sitä mä aina odotan innolla ja hehkun ideoita! Viime syksynä tosin olin just siinä kohdin lomailemassa eli en saanut sit niin paljon aikaiseksi kuin yleensä, mutta energiaa pursuin sitten tuolla Afrikan puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
No niin, eihän se ole pahastikaan, jos hieman keski-iän alaikäisenä selviää noinkin tärkeä pointti ;)

Kyllä mä silti olen jo kahteen kertaan tänään sanonut miehelle, että näetkö nyt kun mä en jaksa.. mutta vaan kerran käytin iänikuista sivallustani 'Jos mä olisin kotiäitinä täällä niin sit voisit olettaa että ois siistiä ja ruokaa pöydässä'.. Koskahan noi oppii huolehtimaan itsestään niin, että mä voin ellunkanatella päiväni silleen kun lystään???

Yhteistyössä