Hei, ne sopii, ne sopii sittenkin! *iloinen*

=)
Siis housut, sitä kokoa mitä ennen tätä viimeistä raskauttakin. Vähän tuo maha on vielä ns. "tyhjä reppu", mutta väliäkös hällä...
Ei siitä ikinä varmaan enää tuu tulemaankaan mitään timmin-timmiä silokroppaa, mutta en mie sellaista kaipaakkaan.

Mutta oikeesti... iloinen yllätys oli, että ne sopii. Mie kun en omista vaakaa, niin ei oo tullut edes harjoitettua mitään painontarkkailua :D

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
montako lasta sinulla on?
10.
Esikoista ennen ja sen synnytyksen jälkeen muutamia kuukausia mie painoin kyllä alle 50kg, mutta sitten vuosien ja raskauksien myötä kilot on olleet n. 60... ja nyt mie luulisin olevani aika lähellä sitä kilomäärää, kun nuo housutkin sopii.
Pituutta on 160, ja minusta tää on ihan hyvä paino mulle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei aurinkokunta, onko teidän perheestä ollut mitään juttua missään lehdessä? Mies heti kysyi kun sanoin kymmenestä lapsesta ilman uskontosyytä.
No kerran oli 2+-lehdessä, mutta silloin meillä oli 7 lasta.
Nyt kun tää kuopus syntyi, niin oli sellainen juttu syntyneet-palstan yhteydessä tuossa yhdessä sanomalehdessä.

vau
Mä käsitin jostain vanhasta ketjusta että sinulla olisi jo kotoa pois muuttanut vanhempi lapsi.Taisin sekoittaa sut jonku muun palstalaisen kanssa,jos lapsia on sittenkin tuo 10.
Hieno saavutus,ei voi ku hattua nostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Onko lapsiluku täynnä? :)

Ja muistatko kaikkien henkilötunnukset? :D :ashamed:
Tätä nuorinta en oikein muista, mutta muiden joo... ainakin hetken miettimällä.

Lapsiluvusta sanoisin, että NYT tuntuu siltä, että nää ois tässä. Ja ihan oikeastikin, kyllä mie niin ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vau:
Mä käsitin jostain vanhasta ketjusta että sinulla olisi jo kotoa pois muuttanut vanhempi lapsi.Taisin sekoittaa sut jonku muun palstalaisen kanssa,jos lapsia on sittenkin tuo 10.
Hieno saavutus,ei voi ku hattua nostaa.
Joo, ei tuo esikoinen oo minneen muuttanut - eikä ihan heti oo muuttamassakaan, kai.
Ammattikoulua käy, ja kun kulkeminen onnistuu kuitenkin kotoakin käsin, niin hyvähän sitä on kai täälläkin olla.
Ja kun ei pojalla itsellä oo hinkua edes mennä asuntolaankaan, niin en mie häntä pois aja - vasta kuitenkin 16v juuri täyttänytkin kun on.

päivien viemää
Mäkin muistan sinut =) ,kun näin aloituksesi tähän aikaan , olin täh.Aatellut aina sun suurperheen äitinä 22.00 menevän maate , 06.00 herätys

Vääräs kuin mikä :D

Nostan hattua sulle

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Mäkin muistan sinut =) ,kun näin aloituksesi tähän aikaan , olin täh.Aatellut aina sun suurperheen äitinä 22.00 menevän maate , 06.00 herätys

Nostan hattua sulle
Äläs nyt, mie valvon lähes aina ainakin puolilleöin, vaikka heräänkin viim. klo 6 arkisin.
Viikonloppuisin nukutaan vähän pidempään, mutta kun en mie osaa nukkua kun sen 4-5, max. 6h, ja sit ei vaan enää väsytä.

Niin, kysyit ikääkin, mie oon 34v.

päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Nostan hattua sulle
Äläs nyt, mie valvon lähes aina ainakin puolilleöin, vaikka heräänkin viim. klo 6 arkisin.
Viikonloppuisin nukutaan vähän pidempään, mutta kun en mie osaa nukkua kun sen 4-5, max. 6h, ja sit ei vaan enää väsytä.

Ihailen sinua valtavasti :heart aina näin ollut.

Ajatuksenvaihtoa on ollut mielessä ihan ylelläkin,mutta en mä voi ...

yv en mä rohkene

Nostan hattua sulle

Ihailen sinua valtavasti :heart aina näin ollut.

Ajatuksenvaihtoa on ollut mielessä ihan ylelläkin,mutta en mä voi ...

yv en mä rohkene
ootko 1974 syntynyt? siis ap:lle tää kysymys

Jos sie tahdot, niin laita vaan y-viestiä... mie vastailen niihin aina kun mie ennätän.
Tai sit voin antaa sähköpostiosoitteenkin, joskin mie oon laiska kirjoittelemaan, mutta kirjoittelen niitäkin aina välillä.

Mutta älä nyt ihaile tai mitään... Siis ihan tavan tallaaja miekin vaan oon.

Sagwa harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
ootko 1974 syntynyt? siis ap:lle tää kysymys
Jep. Kuinka niin?
Mä olen aina ajatellut sinut itseäni vanhemmaksi :ashamed:. Kaiketi siksi, että sulla on niin "kypsiä" ajatuksia etkä hötkyile ja provosoidu.

Olen sitten sinua vuoden vanhempi fyysiseltä iältäni ja paljon epäkypsempi monissa muissa asioissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa harmaana:
Mä olen aina ajatellut sinut itseäni vanhemmaksi :ashamed:. Kaiketi siksi, että sulla on niin "kypsiä" ajatuksia etkä hötkyile ja provosoidu.

Olen sitten sinua vuoden vanhempi fyysiseltä iältäni ja paljon epäkypsempi monissa muissa asioissa!
Moni olettaa, että mie oisin vanhempi... jostain syystä, mutta jotkut taas sanoo minuu ihan kakaraksi... ainakin tutut, kun mie painan pitkin naapurin peltoja tytön leppäkerttu-kumpparit jalassa ja kiharat valtoimenaan.
Pitäs kuulemma osata olla aikuinen :xmas:

Ei vaan... elämä opettaa, ja mie läpikävin kovaa koulua silloin aikanaan, kai se on sit sitä "kokemusta" ja sitä, että sitä oppi elämään tässä ja nyt, ja että turhanpäiväinen hötkyily ja hätiköinti, saatika riitely sitten ei loppujenlopuksi ole varmaankaan sen arvoista.

Yhteistyössä