Hei naiset, tykkäättekö tyydyttää miestänne käsin?

• Viestiketjun aloittaja ykä83
  • Ensimmäinen viesti
ykä83
Tykkäättekö naiset antaa miehellenne käsihoitoa? Minä ainakin näin miehenä tykkään suunnattomasti kun naiseni antaa minulle käsihoidon. Se on vaan niin kiihottavaa katsoa kun hän kietoo pienen kätensä kaluni ympärille ja aloittaa hiljalleen vetämään kättään edestakaisin. Ja sitten kun laukean on mahtavaa katsoa lentävää spermaa, sykkivää kyrpää ja naiseni spermaista kättä. On muuten usein parempaa kuin naiminen:) Entä miehet tykkäättekö te saada käsihoitoa?

Hyvä ratkaisu
Alkuperäinen kirjoittaja ykä83;10795268:
Tykkäättekö naiset antaa miehellenne käsihoitoa? Minä ainakin näin miehenä tykkään suunnattomasti kun naiseni antaa minulle käsihoidon. Se on vaan niin kiihottavaa katsoa kun hän kietoo pienen kätensä kaluni ympärille ja aloittaa hiljalleen vetämään kättään edestakaisin. Ja sitten kun laukean on mahtavaa katsoa lentävää spermaa, sykkivää kyrpää ja naiseni spermaista kättä. On muuten usein parempaa kuin naiminen:) Entä miehet tykkäättekö te saada käsihoitoa?
Miehille, jotka kärsivät erektio-ongelmista ja joillekka normaali akti ei riitä aiheuttamaan orgasmia ja ejakulaatiota, niin masturbaatio on usein hyvä ratkaisu. Nainen pystyy käsin hieromaan peniksen herkkää alaosaa tehokkaammin ja voimakkaammin. Naisilla asia on orgasmin suhteen sama kuin miehilläkin, että masturboiden aistimus on voimakkaampi.

kätevä emäntä
En tykkää, kun miehellä on niin pieni kalu.
Siitä ei saa oikien kunnon otetta ja kun vartta on saman verran kun kämmenessä leveyttä, niin joutuu tikkaamaan aikas tiheään. Se taas käy käsivoimille, joten yleensä minä aloitan ja ukko sen jälkeen vatkaa itse itsesä lähes huipulle ja sitten mä puristelen lopuksi spermat ulos nakista.

Mutta periaatteessa en tykkää. Eipä se itse seksikään mitään üüberia ole, kun kalu on niin pieni.
Pepussa se on hyvä, ei voi kieltää.

Bigger-John
Minun vaimoni tykkää antaa käsihoitoja, ja minä niistä kovasti nautin. On nimittäin niin mehevän taitavaa runkkausta, että eihän siitä voi olla pitämättä.
Naiset ja vaimot, runkatkaa miehiänne! Se on miehelle suurta herkkua ja antaa voimaa jaksaa arjen keskellä. Se on miehelle myös tapa rentoutua, tuntea läheisyyttä ja arvostusta, jopa rakkautta. Kokeilkaa vaikka; saatte vastineeksi takuulla myös sitä, mitä nainen parisuhteelta tarvitsee. Nämä jutut ruokkivat toinen toistaan, niin se menee.

vierailija
En tykkää, kun miehellä on niin pieni kalu.
Siitä ei saa oikien kunnon otetta ja kun vartta on saman verran kun kämmenessä leveyttä, niin joutuu tikkaamaan aikas tiheään. Se taas käy käsivoimille, joten yleensä minä aloitan ja ukko sen jälkeen vatkaa itse itsesä lähes huipulle ja sitten mä puristelen lopuksi spermat ulos nakista.

Mutta periaatteessa en tykkää. Eipä se itse seksikään mitään üüberia ole, kun kalu on niin pieni.
Pepussa se on hyvä, ei voi kieltää.
Enpä ole ennen kuullut, että käsihoidossakin kalu voi olla liian pieni, mutta näköjään se on näille suomineidoille mahdollista sekin.

Yhteistyössä