"Jep jep"
Siinä oppii lapset varsinaisiksi gourmet-kokeiksi.Lasten kanssa
Edit: hieman parempi kuva
Siinä oppii lapset varsinaisiksi gourmet-kokeiksi.Lasten kanssa
Ai jumaleissön, kaikenlaista mäkin olen tähän ikään mennessä ehtinyt kokeilla mutta tämä on kyllä ihan kuningasidea!Lasten kanssa
Siis voi kamalaa..Ai jumaleissön, kaikenlaista mäkin olen tähän ikään mennessä ehtinyt kokeilla mutta tämä on kyllä ihan kuningasidea!
Toivottavasti kukaan ei ota niin paljon, että saa spagetista vattansa täyteen...Nakkisiilejä lautasella | liharuoka | Pääruoat | Ruoka | olotila | yle.fi
Tuota voi tehdä oman maun mukaan. Osan voi tehdä eläimiksi ja pään voi kiinnittää vartaloon spagetilla spagetin jäädessä kaulaksi. Tai mitä nyt ikinä keksiikään.
Mä oon kerran aikasemminkin törmänny tähän ja totesin silloin saman kuin nyt. Yökkkk... Ei näytä ei sitten yhtään houkuttelevalta!Nakkisiilejä lautasella | liharuoka | Pääruoat | Ruoka | olotila | yle.fi
Tuota voi tehdä oman maun mukaan. Osan voi tehdä eläimiksi ja pään voi kiinnittää vartaloon spagetilla spagetin jäädessä kaulaksi. Tai mitä nyt ikinä keksiikään.
Mun mielestä kans noi on kuvottavia. En söis vaikka tiedän niiden olevien spagettia ja nakkia. Tulee joku merilevä kukka mieleen (ne sellaiset polttavat jotka saalistaa pikkukaloja )Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25318858:Mä oon kerran aikasemminkin törmänny tähän ja totesin silloin saman kuin nyt. Yökkkk... Ei näytä ei sitten yhtään houkuttelevalta!
Ja alkuperäiseen kysymykseen: en vielä tiiä.