Hei murunen, joka meet naimisiin tässä kuussa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Se entinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Se entinen

Vieras
Onnittelut upeasta miesvalinnasta. Älä vaan päästä irti, vaan vedä loppuun saakka ja pidä ne häät. Varmasti oot saanut jo vihjeitä siihen suuntaan, mikä mies oikeasti on. Mutta nou hätä, älä anna periksi, menkää vihille!

Sillä mitään muuta en sulle toivo, kuin ikuista loppuelämää miehesi kanssa. Sen miehen, joka lupasi tappaa minut ja yhteiset lapsemme. Suloista, eikö. Sen miehen, jonka ansioista yhteinen lapsemme käy terapiassa. Isukki kun on aiheuttanut lapselleen traumoja, joista ei selviä ilman kelan kustantamaa terapiaa. Mutta mitäs siitä, sulla on helmi käsissäsi ja jopa yhteisen lapsenne isänä. Se on suloista. Onhan se saanut jo velkaloukkuun omien tekojensa suhteen, sinä sitä elätät ja sinisilmin jaksat uskoa parempaan. "Sitten kun"- ajattelet, ja uskot. Ihan vapaasti, muruseni, ihan vapaasti.

Kerro mulle, montako kertaa Se on osalllistunut yhteisen lapsenne kasvatukseen ja hoitoon? Yhden käden sormet riittää, ja siinäkin on viisi liikaa. Mutta ei se mitään, anna mennä tyttöseni! Sillä sä oot ansainnut tän kaiken :heart:

Siinä vaiheessa kun kuulet ekan tappouhkauksen, muista mut, "sekopää exän", joka juoksi henkensä kaupalla suhteesta jonne sinä (luojalle kiitos) tungit itsesi.

Toivon teille täydestä sydämestäni monta kymmentä yhteistä vuotta. Älä koskaan luovuta, sillä tiedäthän sinä, että sun rakkautes pelastaa miehesi ja jopa saa hänet muuttumaan =)

Kiitän luojaa sinusta, ja siitä että tulit väliimme. Ilman sinua olisin vainaa, kirjaimellisesti. Sinun takiasi minä ja lapset selvisimme pelkällä terapialla ja lähestymiskiellolla. Ilman sinua olisimme olleet hautakiven alla jo vuosia.

Siispä onnea tulevalle morsiolle, pidä "prinssistäsi" kiinni"! :heart:

Ihan vähän kaihertaa se, että murunen tuli parisuhteen väliin (joka toki veteli luojan kiitos viimeisiään, mutta josta Se ei ollut siltikään valmis luopumaan). Mutta eniten siksi, että murunen syyttää mua edelleen kaikesta siitä, mitä Se tekee hänelle ja minulle. Olen syntipukki kaikelle, eikä murunen näe ollenkaan (vai eikö myönnä?) mikä osuus Sillä on tässä kaikessa :heart:

Ihan vaan siksi.

Kuulostaa kurjalta, valitettavasti tuo on monelle karmea totuus :( Minä ymmärrän katkeruuden, itsekin olisin katkera jos olis käynyt noin, hukkaan olis mennyt unelmat ja nuoruudenrakkaus, ja jälkiä paikkailisin itseni ja lapsen puolesta vielä vuosia :(

Tollasessa tilanteessa tulis ehkä ekana itelle mieleen, että katkeruus voi johtua ihan siitä millaseen tilanteeseen lasten äiti on lapsensa saattanut ja tämän ex miehensä. Eivät he ole valinneet haluavansa tuollaisia asioita elämäänsä, valinnan on tehnyt tämä nainen.

Noh. Ex oli paska ja on edelleen. Itse erosin ja lähdin suhteesta, tosin ex varmaan on kääntänyt asian niin että hän jätti. Ihan sama mulle.
Hiukan vaan sylettää se, että nyksä on mennyt exän tarinoihin mukaan ja syyttää mua kaikesta. Sen mielestä exässä ei ole mitään vikaa, Sehän on täydellinen ihminen :heart:

Mulle on ihan sama, ei kiinnosta. Totuus vaan tulee ennenpitkää eteen murusellekin. Ja se on tietysti ikävää. Etenkin murusen lasten kannalta. Ehkä hekin joutuvat turvakotiin, tai ehkä eivät vaan kuolevat Sen raivokohtauksen alle. Ken tietää.

Jokatapauksessa, murunen uskoo löytäneensä Helmen, siitä uskosta hänen toivon pitävän kiinni loppuun saakka :heart: Pidä se murunen elämässäsi ja lähelläsi, näe se sama herttainen ja ihanan mies jonka minä sain kokea. =) Se väärinymmärretty reppana, joka alisti ja hakkasi, uhaksi ja pahoinpiteli. Noin niinkuin vaan pintapuolisesti ilmaistuna. Paranna tuo mies rakkaudellasi, sillä sinun mielestäsi ainoa syy ja vika aina on ollut minussa :heart:

Siispä onnea ja pitkää yhteistä elämää toivotan, sillä sitä sinä tarvitset muuttaaksesi tämän prinssin ihmiseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Tollasessa tilanteessa tulis ehkä ekana itelle mieleen, että katkeruus voi johtua ihan siitä millaseen tilanteeseen lasten äiti on lapsensa saattanut ja tämän ex miehensä. Eivät he ole valinneet haluavansa tuollaisia asioita elämäänsä, valinnan on tehnyt tämä nainen.

Miten mä en nyt ymmärrä alkuunkaan mitä sä yrität selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Se entinen:
Noh. Ex oli paska ja on edelleen. Itse erosin ja lähdin suhteesta, tosin ex varmaan on kääntänyt asian niin että hän jätti. Ihan sama mulle.
Hiukan vaan sylettää se, että nyksä on mennyt exän tarinoihin mukaan ja syyttää mua kaikesta. Sen mielestä exässä ei ole mitään vikaa, Sehän on täydellinen ihminen :heart:

Mulle on ihan sama, ei kiinnosta. Totuus vaan tulee ennenpitkää eteen murusellekin. Ja se on tietysti ikävää. Etenkin murusen lasten kannalta. Ehkä hekin joutuvat turvakotiin, tai ehkä eivät vaan kuolevat Sen raivokohtauksen alle. Ken tietää.

Jokatapauksessa, murunen uskoo löytäneensä Helmen, siitä uskosta hänen toivon pitävän kiinni loppuun saakka :heart: Pidä se murunen elämässäsi ja lähelläsi, näe se sama herttainen ja ihanan mies jonka minä sain kokea. =) Se väärinymmärretty reppana, joka alisti ja hakkasi, uhaksi ja pahoinpiteli. Noin niinkuin vaan pintapuolisesti ilmaistuna. Paranna tuo mies rakkaudellasi, sillä sinun mielestäsi ainoa syy ja vika aina on ollut minussa :heart:

Siispä onnea ja pitkää yhteistä elämää toivotan, sillä sitä sinä tarvitset muuttaaksesi tämän prinssin ihmiseksi =)

Mua kiinnostaisi vaan tietää, että käytätkö näitä ilmaisuja "murunen", Se etc. osin huumorimielessä, vai oletko oikeasti vähän sekaisin? En siis kysy millään pahalla, vaikea vaan varmuudella päätellä tuntematta sinua tämän enempää...

Alkuperäinen kirjoittaja pompom:

Ei se mitään.

Noihin alkupään ihmettelyihin katkeruudesta totesin siis, että mulle tulis ekana mieleen että jos ap on katkera niin ite ainakin vastaavassa tilanteessa olisin luultavimmin siitä katkera, että elämään on tullut väkisillä mukaan ei-toivottu ja väkivaltainen henkilö. Siis ei ap ole alkanut tuon uuden miehen kanssa tekemisiin, eivätkä heidän lapsensa ole valinneet olevansa tämän miehen kanssa tekemisissä. ELi siis tuo mies on heidän elämässään vain sen takia että ex on ottamassa tästä uuden miehen itelleen.

Kait se ketuttas jos ei vois oikeestaan valita onko tuollasen kanssa tekemisissä kun ei niistä ex puolisoista pääse enää ikinä eroon kokonaan kun on yhteisiä lapsia.

Toivottavasti selvensi, jos ei niin ei haitaa. :)

Ei se mitään.

Noihin alkupään ihmettelyihin katkeruudesta totesin siis, että mulle tulis ekana mieleen että jos ap on katkera niin ite ainakin vastaavassa tilanteessa olisin luultavimmin siitä katkera, että elämään on tullut väkisillä mukaan ei-toivottu ja väkivaltainen henkilö. Siis ei ap ole alkanut tuon uuden miehen kanssa tekemisiin, eivätkä heidän lapsensa ole valinneet olevansa tämän miehen kanssa tekemisissä. ELi siis tuo mies on heidän elämässään vain sen takia että ex on ottamassa tästä uuden miehen itelleen.

Kait se ketuttas jos ei vois oikeestaan valita onko tuollasen kanssa tekemisissä kun ei niistä ex puolisoista pääse enää ikinä eroon kokonaan kun on yhteisiä lapsia.

Kiitti, kai osittain:) Mä vaan itse käsitin, että homma menee niin, että kyseessä on ap:n exä, joka on (ollut) väkivaltainen etc, ja nyt exä on löytänyt nyxän ja ap:tä pännii, kun nyxä ei hiffaa, että exä on täys mulkku.
Ja ap on varmaan katkera siitä, että exän nyxä uskoo exän paskapuheita ja pitää ap:tä syypäänä kaikkeen. Mutta on kuitenkin kiitollinen, että nyxä tuli kuvioihin, että exä sai muuta mietittävää kuin lähimmäistensä listimisen.

Voin selventää. Mulla ja exällä oli pienet lapset, kun "murunen" tuli mukaan kuvioihin. En syytä yksin naista, sillä exälläni oli varmasti myös sormensa pelissä. Pettihän tuo minua monet kerrat ennenkuin "murunen" tuli kuvioihin mukaan. Enivei, olin exän kanssa vielä yhdessä, olin vielä puoli vuotta, kun ex alkoi heliastella "murusta". Toisinsanoen "murunen" on se toinen nainen.

Silti, en ole tästä katkera. En siitä, että rikkoi perheen ja vei lapsilta ehjän kodin. Sillä se koti ei ollut kaunis ja rakastava koskaan paisti omasta puolestani. Ex harrasti väkivaltaa, alisti, uhkaili, petti ja piti meitä (minua ja lapsia) pelon vallassa aina. Minun aloitteestani suhde loppui, ja sekin meni vaikeimman kautta. Ex uhkasi tappaa sekä minut että lapsemme jos hänet jättäisin. Ja samaan aikaan eli kaksoiselämää "murusen" kanssa.

Tästä kaikesta huolimatta, "murunen" on aina ollut sitä mieltä, että minä olen se sekopää ja hullu ja että exässä ei ole mitään vikaa :heart: Tämän on ihan itse minulle sanonut, siinä vaiheessa kun exä jatkoi uhkailujaan ja oli hommannut itselleen lähestymiskiellon ja polisivartion minun ja lasteni ympärille. "Murusen" mielestä exä on viaton, ihana, täydellinen ja väärinymmärretty reppana.

Sen takia minä, nainen ja äiti joka olen taistellut kirjaimellisesti itselleni ja lapsillemme elämän, olen "murusen" mielestä mielenterveysongelmainen ja tämä oikeuttaa hänet harrastamaan sähköpostihäirintää.

Joten. Olen katkera, olen. Mutta myös toivon koko sydämestäni, että murunen ei koskaan pääse eroon prinssistään, tuosta väärinymmärretystä reppanasta, joka ennemmin tai myöhemmin näyttää kyllä todellisen karvansa myös muruselle :heart:

Että kaikella rakkaudella, ja tätä myös tarkoitan.

Ei se mitään.

Kiitti, kai osittain:) Mä vaan itse käsitin, että homma menee niin, että kyseessä on ap:n exä, joka on (ollut) väkivaltainen etc, ja nyt exä on löytänyt nyxän ja ap:tä pännii, kun nyxä ei hiffaa, että exä on täys mulkku.
Ja ap on varmaan katkera siitä, että exän nyxä uskoo exän paskapuheita ja pitää ap:tä syypäänä kaikkeen. Mutta on kuitenkin kiitollinen, että nyxä tuli kuvioihin, että exä sai muuta mietittävää kuin lähimmäistensä listimisen.

Ok. :laugh: hieman monimutkainen exä nyxä selostus, mutta jos tajusin jotain tuosta kertomuksestasi, niin minä käsitin eritavoin sikäli, että se ex:n uusi mies olisi se väkivaltanen ollut.

Tämä oli se peiliuhkailija. :(
ap:lle tsemppiä, olet tehnyt voitavasi! Varmasti rankkaa on, kun mietit yksiksesi, millaista elämää se nainen joutuu elämään sen miehen takia.
Itsekin koen välillä huonoa omaatuntoa siitä, kun tiedän millainen hirviö oma exäni oli ja sillä on nyt jonkun kanssa lapsiakin. :/

Yhteistyössä