Löytyi heti. Jonoa on vaikka kuinka ja paljon, joten vastaanottaja on löytynyt joka kerta heti samana päivänä, kun olen luovutushalukkuuteni ilmaissut
Munasoluja luovutetaan niin, että etnisyys otetaan huomioon. Koska olen itse valkoihoinen, ei solujani luovuteta naiselle, joka on tummaihoinen. Luovuttajan ja vastaajan ulkonäön tulee olla tietyiltä määrin vastaavat, eli sama etninen tausta, suunnilleen sama pituus, samansuuntainen hiustenväri ja sama silmienväri, tietyin poikkeuksin.
Perus suomalaiselle tallaajalle ei siis anneta soluja, joista kehittyvä ja syntyvä lapsi muistuttaa etniseltä syntyperältään jotakin muuta, kuin suomalaista lasta.
Luovuttaja saa olla eksoottinenkin ulkonäöltään, sillä varmasti heitä löytyy myös vastaanottajista. Joille ei siis tällöin sovi ne perus suomalaisten solut, vaan he tarvitsevat niitä oman etnisen taustansa esille tuovia soluja.
Vastaanottajat tietävät minusta vain ikäni (tämä kerrotaan vasta silloin, jos luovutuksesta alkaa raskaus), pituuteni, hiusteni värin ja silmieni värin. Muistaakseni heille kerrottiin myös se, että minulla on biologinen lapsi/lapsia. Aivan varma tästä en kuitenkaan ole, mutta sellainen muistikuva mulle jäi, että vastaanottajille oltaisiin moinen kerottu. Lähinnä siis siksi, että he ovat tietoisia siitä, että soluillani on todistetusti mahdollista saada lapsi. Luovuttajaksi tosin kelpaa myös lapseton.
Mitään kuvia tms. he eivät luovuttajasta saa, sillä heillä ei ole oikeutta tietää luovuttajasta mitään muuta, kuin nuo em. asiat.