hei mun pakko yks juttu kertoa,varma haukkuja nyt tulee niin paljon että hohhoja....mutta pahaa mieli yhdestä jutusta

eli muistatteko,mä kerroin että meillä on kissaa?Niin kissa ei ole vieläkään tullut takaisin kotiin ja aika meni jo varma yks kk :ashamed: eikä mulla ole kuvia ei mitään,voiko hän vielä tulla vai ottiko joku hänet itselle tai jotain on sattunut?

vit

MUTTA minkäs helvetin takia se kissa on ollut vapaana?vai onko karannut?
jos se ei löydä kotia se on tuolla villikissana lisääntymässä eli tollaset kusipää kissan omistajat pitäs pistää mettään viikoks ilman ruokaa!otetaan elukoita jos ei huolehdita en ymmärrä!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vit:
jos se ei löydä kotia se on tuolla villikissana lisääntymässä eli tollaset kusipää kissan omistajat pitäs pistää mettään viikoks ilman ruokaa!otetaan elukoita jos ei huolehdita en ymmärrä!!!!!!
OLEN kusipää omistajaa,mutta myös myyijä joka ei ole kertonut että se ei ole sisääkissa ja kun hän oli melkein viikko sisällä niin se oli karanut kun mun äiti kutsui esikoista kotiin,se on niin nopea että mikään ei saa hänet kiinni ja iso kissa se oli mitä me ostettiin kun emme haluneet pienten lastenb kaa mikään pientä kissaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
voi ei ja tuntu että mun vika nyt se on :'(
mutta en enää IKINÄ ostaa isoa kissaa mistään ja jos vielä se prklen omistaja olisi kertonut mikä kissa se on niin olisi asiat toisenpäin
Mitä se siihen vaikuttais vaikka se perkeleen entinen omistaja oliskin kertonut mikä kissa se on, sekö sen päästi vapaaksi? Eihän sussa nyt mitään vikaa voi olla!!!

nih
OLEN kusipää omistajaa,mutta myös myyijä joka ei ole kertonut että se ei ole sisääkissa ja kun hän oli melkein viikko sisällä niin se oli karanut kun mun äiti kutsui esikoista kotiin,se on niin nopea että mikään ei saa hänet kiinni ja iso kissa se oli mitä me ostettiin kun emme haluneet pienten lastenb kaa mikään pientä kissaa
ja kun menitte kattoon kissaa kuka sen pakotti ostamaan jos oli teille liian iso?
taidat vaan selitellä..

syystä harmaana
Meillä oli kissa, karkaileva sellainen.
Kesäaikaan pahimmillaan oli karussa 6 viikkoa. Tuli takaisin, kasvaneena, yhtä hyvässä kunnossa, niin että kai se oli jossain asunut ja siihen oli sitten viimein kyllästytty.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
ja kun menitte kattoon kissaa kuka sen pakotti ostamaan jos oli teille liian iso?
taidat vaan selitellä..
TÄHH?Etkö ymmärrä mitä sanoin,me itse halusimme isoa kissaa kun pienten lasten kaa en halua pientä kissaa,mutta tää iso kissa jo oli ei sisääkissa ja kukaan ei ole kertonut edes sellaista

vieras
ja muuten valitusta taas,kuin ne jotka myyvät kissoja 100% he saavat näitä jostain sekä aina heijän kissoja ovat paksuna |O eli kissa bisnestä vaan ei muuta ja kun täkin kissa oli jo raskaana niin ei ihmee miksi se ei enää kelppa
Eli se sun kissas on tehny pennut johonkin ulos? Voi raukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja syystä harmaana:
Meillä oli kissa, karkaileva sellainen.
Kesäaikaan pahimmillaan oli karussa 6 viikkoa. Tuli takaisin, kasvaneena, yhtä hyvässä kunnossa, niin että kai se oli jossain asunut ja siihen oli sitten viimein kyllästytty.
mä kuulin että yhdellä oli kissa pois noin 2vuotta :/ karkasi kans.....
Mutta en enää ikinä ostaa tommosta kissaa ja parempi kai koira ainakin edes kuulen kun se kotiin tulee jos karkka

vieras
Jaaha, no ei ole yllätys tämä uutinen- arvasin ettei se kissa teillä hengissä säily muutamaa viikkoa kaumpaa. Mutta ihan asiasta saat nyt kakkaa niskaan. Sisäkissatkin karkaa jos vaan ikkunoita tai ovia on sopivasti auki. Käsittääkseni päästitte tämän ulkoilemaan ihan omasta tahdostanne.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ehkä se on menny takas entiseen kotiinsa. Oletteko kysyneet sieltä?
ei ole numeroa enää

ja kissa teki pentuja kun oli entisen omistajien kaa ja heillä näitä kissoja vaikka kuinka paljon,sekä että he eivät myy edes jotka ovat nuorempia kun olen varma bisnestä he tekevät,eli rehellinen touhu

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä herranjumala ainakaan koiraa ota!
ei koirat yleensä karka. koira kiintyy ihmiseen, kissa reviiriin
Ai se olis ihan ok että ap ottaa koiran, ja laskee sen vapaana ovesta ulos valvomatta ? :eek:

Ja ei pidä paikkaansa etteikö koirat karkaisi, kyllä vaan karkaa, toisilla vietit vie enemmän kuin toisilla.

Yhteistyössä