Hei miten te reagoitte ihmisten paritumisuutisiin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Happaneeko mieli toisten onnesta vai oletteko niin et ihanaa kun pariskunta meni yhteen?. Mulle moni tapahtuma on aika neutraali sit on iloista lukeakkin juttui. Joskus kun sydän on allapäin välttelen pariskuntien kohtaamisia.
Mut yks pariskunta sai mut tunteen tosi voimakkaasti negaa mitä ei oo kyl mun muistin mukaan tapahtunut. Tuli jotenkin ahdistusta sydämmeen ja se tuntuu jotenkin feikille se suhde ja just ällö kliseiselle jutulle missä mies stalkkas ja huomioi mitä se toinen tarvitsee. Mut se oli sellainen ajattelun tuotos et noilla jutuilla nappaan sen. Nainen on 24v ja se mies 50 vuotias pappa. No nyt ne meni naimisiin.
Mutkun tää nainen on niin samanlainen kuin minä kun oon parhaimmillani. Ja seottiinkin samaan aikaan ja ihan helkkaristi yhtäläisyyksiä. Se hitto jopa valitsi mun valitseman hääbiisin. Siis saman minkä mä olisin valinnut. Nojoo voihan olla et mä vaan sekoilen. Mutkun se on vaan niin hämmentävää kuinka samanlaisia ja samoi valintoi ja sekin halus vaan kierrellä maailmaa ja lapset mukana. Ja mä en vaan aisti niillä syvää yhteyttä voin toki olla väärässä. Mut se pariskunta oli joka aiheutti tälläistä eikä niin ole tapahtunut ennen. Ja ei en käy juuri heidän instassan mut nyt vuoden tauon jälkeen muistin ne ja huomasin et olivat menneet naimisiin. Onko kellään muulla ollut tälläistä tunnetta ketään pariskuntaa kohtaan?
 
vierailija
Mut toisaalta ehkä mä vaan katsoin negatiivisten lasien läpi ton jutun ja ne voikin hyvälle kun jylkaisin ton jutun tuntui pahalle et kait mä olin vaan väärässä ja erehdyin henkilöstä. Muy tunteet on välillä kuin tuuliviiri ainakin mulla. Hötkyyily. Sitä mul on. Kyl.
 
vierailija
Mut joo onhan se turhaa se kimpoilu ja mieli luo välillä yhteyksiä. Jotka ei välttämättä ole täysin oikein. Kun alkaa elään kuvitelmissa ni se todellisuus unohtuu et se ei ehkä stemmaakkaan ennenkuin oikeesti kokeilee miltä se tuntuu. Elää jo ne jutut päänsisällä ja sit juokseekin väärään syliin vaik se the one oiskin siinä ollut kaiken aikaa lähellä. Ja se aiheuttaa sen pahanolontunteen. Kun juokseekin taas jonnekkin muualle . Mieli tekee vain väärää tulkintaa. Nytkin huomasin vast ku julkaisin et se tuntui pahalta ei tullut se fiilis et se oli oikein mut hetken kesti se negativisuus ennenkuin rauhoittui. Mut tää oli tällänen päivän mietintä siitä mitä tunsin. Ja hei voi se pari olla onnellinenkin ja mä tulkitsin vain väärin. Pitäisi kysyä saisko silloin just niinkuin asiat on etten taas kuvittelisi miten on. Vanha sanontahan on luulo ei ole tiedonväärtti :).
 
vierailija
Mut joo tunne juttujen selitys. Mä huomaan samoja piirteitä kuin ennen vanhaan ongelmana on se että kun tunnen ni hyväksyn sen ensimmäisen selityksen mikä tulee pintaan. Siis mieli sanoittaa sydämmen jutut. Koska haluan tunteelle selityksen ja se ensimmäinen selitys voi tosiaankin olla juuri väärä tulkinta tilanteesta ja se tunne ei tarkoittanut sitä vaan se oli jotain muuta ja sit tätä tulkintaa alkaa elämään todeksi koska pitää sitä tunteen totuutena vaikka se tosiaan voi olla väärä varsinkin negatiivisissa tunteissa se on haitallista ja se kierre syvenee. Kun voiko olla mahdollista just se et kun sen vääristymän on ittelleen selittänyt näin sitä toistaa sitten samankaltaisissa tilanteissa vaikka se tunne koittaisi kertoa muuta ja elää siis ajatuksen luomassa tunteessa jota sitten toistetaan ja reagoidaan samalla tavalla eli ajatus lukko joka kiertää kehää? Joka on vain menneisyyden tunne koska pää mukamas tarvii kaikkeen selityksen et tulee turvallinen olo mut se selitys voi olla harha ajatus mut kiinnitymme tähän harhaan ja pidämme harhaa oikeana.
 
vierailija
Eli ei pääse tunteessa eteenpäin kun antaa sille menneisyyden selityksen et siitä se johtuu? Vaik se voi olla jo joky uusi jutyu miksi tunnen näin nyt eikä johdukkaan menneisyyden ajatuksesta.
 
vierailija
Voi hitto nainen moikkas ja kysyi linnuista etteikö ne ole vaan kauniit. Mä vastasin vaan joo. Ku negatiivisuus valtasi sydämmen aikasemmin. Tyylikäs nainen kyllä mut mulla on negatiivisista enetgiaa ja se johtuu musta ittestä. Kun tietyt jutut aukaisee ni pahaolo sydämmeen ryöpäshtää. Just väärällä hetkellä koitti tulla jutteleen. Nyt täytyy kyl rauhoittuu. Ku sydämmen pahaolo ei oo kiva juttu. Mut niitäkin tulee vastaan. Se jatkuva ettiminen vaan sotkee mieltä.
 
vierailija
Voi hitto nainen moikkas ja kysyi linnuista etteikö ne ole vaan kauniit. Mä vastasin vaan joo. Ku negatiivisuus valtasi sydämmen aikasemmin. Tyylikäs nainen kyllä mut mulla on negatiivisista enetgiaa ja se johtuu musta ittestä. Kun tietyt jutut aukaisee ni pahaolo sydämmeen ryöpäshtää. Just väärällä hetkellä koitti tulla jutteleen. Nyt täytyy kyl rauhoittuu. Ku sydämmen pahaolo ei oo kiva juttu. Mut niitäkin tulee vastaan. Se jatkuva ettiminen vaan sotkee mieltä.
pitää kääntää moodi salamannopeasti kun viehättävä nainen kiinnostuu sinkusta

nyt taisit missata elämäsi tilanteen
 
vierailija
Yleensä mietin itsekseni, että koskahan sitten tulee se erouutinen. Mitä enemmän sitä pariutumista hehkutetaan, sitä varmemmin se ero tulee ja melko nopeaankin. Ootteko seurannu esim julkkiksia? Mitä isommin hehkutetaan jonkun "onnea", sitä varmemmin se on ero ja sen saa lukea jo melkein seuraavasta lööpistä...
 

Yhteistyössä