K
kuumemittari
Vieras
ja saa olla pois töistä 3pv omalla ilmoituksella niin lasketaanko jo viikonloppu noihin poissaolopäiviin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ei,siitä kun olisi ollut ensimmäinen kirjattu työvuoro
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jos tauti alkaa lauantaina ja viikonloppu olis vapaa, niin eihän kukaan järkevä ilmoita esimiehelle lauantaina, että oon kipee ny. Tottakai vasta maanantaina ja siitä lasketaan se kolme päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja miten:mä oon kanssa miettinyt tota, että jos on perjantaina kipeenä poissa töistä niin pitääkö ma olla todistus vai vasta sitten ke. eli sairaspäivät olisi joko pe, la, su vai pe, ma, ti. olettaen että la ja su ei ole työvuoroja. miten menee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miten:mä oon kanssa miettinyt tota, että jos on perjantaina kipeenä poissa töistä niin pitääkö ma olla todistus vai vasta sitten ke. eli sairaspäivät olisi joko pe, la, su vai pe, ma, ti. olettaen että la ja su ei ole työvuoroja. miten menee?
Jos saat 3 päivää saikkua niin se on kolme päivää, oli työvuoro tai ei.