Hei! Miten saisin miehen koulutettua seuraavissa asioissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
- suihkussa käyminen myös iltaisin. käy suihkussa ennen kuin menee töihin, töissä hikoilee ja mä saan aina likaisen miehen sänkyyn.

Alanko ehdottamaan jotain yhteissuihkua joka ilta vai mitä?

- hampaiden peseminen. ei kerta kaikkiaan viitti niitä pestä. henki ei haise, mutta ovat selvästi likaiset. suurin ongelma ja seksintappaja.

- vessassa käydessä voisi istua kun ei selvästi osu pönttöön, koko reunus pissassa ja lattialla tippoja.

Ideoita? etsin nyt jotain sellasta ei-syyllistävää tapaa, koska kaikesta hänelle olen suoraan sanonut ja mies vaan loukkaantuu ja mä olen pirun kiukkuinen.

[QUOTE="asiaa";25498528]Peseekö miehesi omat pyykkinsä vai pesetkö ne sen puolesta? Ihmettelet varmaan miten liittyy asiaan, mutta haluanpa tietää![/QUOTE]

Hei! minä pesen pääsääntöisesti pyykit, mutta mies auttaa ja pesee n. 1 kerran / viikossa myös. Joskus enemmänkin.

Miksi pitää suihkussa aamulla käydä? Itsestä ainakin mukavampi töiden jälkeen pestä ja mennä puhtaana nukkumaan, eihän sitä yön aikana likaannu..?
Plussaa se että miehesi kuitenkin peseytyy. Mä saan viikon patistella mun ukkoa, että menee suihkuun ja vaihtaa vaatteet. :(

Mun mies pesee myös harvoin hampaat. Siksi en halua suudella häntä enää kunnolla. Pienen pusun voin antaa. :(

Laita ukkos siivoomaan roiskeensa vessasta. Mun ukko kusee yleensä istualteen, Joskus saattaa olla reunoilla, mutta komennan siivoamaan. :(

Sanot että eikö kannattaisi mennä illalla jo suihkuun niin ei aamulla tarvitse herätä niin aikaisin? Ja osta kunnon dödö sille. Sit sanot pyyhiväsi jokaisen pöntöstä ohi osuneen kusitipan sen parhaaseen paitaan.

Mies käy pääsääntöisesti iltavuoroa, eli aikaisin herääminen ei ole muutenkaan ongelma. Dödöjä sillä on vaikka muille jakaa, on beckhamia ja bossia. Mutta kun se hikoilee sen verran töissä ja nukkuessaan, että mä saan aina sen haisevan miehen. peseytyy ja pynttää ennen kun lähtee töihin tms.

Voisin tietty sanoa, mutta nyt etsin jotain muuta tapaa kuin uhkailua. Sitä on jo koitettu tarpeeksi.

[QUOTE="...";25498557]Miksi pitää suihkussa aamulla käydä? Itsestä ainakin mukavampi töiden jälkeen pestä ja mennä puhtaana nukkumaan, eihän sitä yön aikana likaannu..?
Plussaa se että miehesi kuitenkin peseytyy. Mä saan viikon patistella mun ukkoa, että menee suihkuun ja vaihtaa vaatteet. :(

Mun mies pesee myös harvoin hampaat. Siksi en halua suudella häntä enää kunnolla. Pienen pusun voin antaa. :(

Laita ukkos siivoomaan roiskeensa vessasta. Mun ukko kusee yleensä istualteen, Joskus saattaa olla reunoilla, mutta komennan siivoamaan. :([/QUOTE]

Kuulemma koska yöllä kumminkin hikoilee. Mun puolesta sais käydä sitten illalla ja aamulla. Itsekin käyn aina iltaisin enkä tuu haisevana kainaloon....

Tuo hampaiden pesu on meilläkin suurin ongelma ja riidan aiheuttaja. Kai siitä on tapeltukki niin paljon ettei mies enään välitä koko asiasta.

Olen sanonutkin miehelle että pese vessa, pesee sen sitten esim. viikon päästä eikä se ees osaa pestä sitä kunnolla :P aina jää jotain jonnekkin. huoh.

Meillä alkoi hampaiden harjaus, kun seksi loppui. Mä tykkään pussailla seksin yhteydessä, eikä niin voi tehdä, jos toisen henki haisee. Joten aloin patistaa sen harjaukselle aina ennen seksiä. Sanoin siis ihan suoraan, että "käys harjaamassa hampaat, sun henki haisee." En siis muotoillut asiaa "jos et harjaa hampaita, ole ilman" vaikka asia oli sama.

Mies piti myös patistaa siivoamaan vessanpytystä jarrutusraidat. Jos ne olivat siellä, sanoin ihan neutraaliin sävyyn, että " käys pesemässä pytty, harja on kaapissa". Sanoin tietty syynkin, että siivoan itse omat jälkeni, enkä nauti siitäkään, joten on inhottavaa harjailla jonkun muun paskoja. Sama asiahan nuo kusitipat ovat. Välillä mies unohtaa harjan olemassaolon, mutta yksikin muistutus saa homman taas toimimaan.

Kysy mieheltä vielä, eikö olisi kivampi tulla nukkumaan puhtaana? Kerro, että kuumenet, kun haistat puhtaan tuoksun ja vihjaa, että iltapesu tarkoittaa enemmän/parempaa seksiä.

Yhteistyössä