Hei mitäs tekisitte minuna, lapset tarhaan vai ei

Eli mulla menossa 10päivän putki töissä joista 1 vapaa. Päivät yleensä alkaa herätyksellä ennen viittä ja olen kotona viiden maissa. Huomenna olisi vapaapäivä ja ajattelin viedä lapset tarhaan kylläkin, mutta töissä mainitsin asiasta niin kommentti oli " lapsikin tarvitsee vapaata tarhasta" :| Ja mä ihan sikaväsynyt :ashamed: Lapset siis ma-pe tarhassa ja viikonloput kotona ja nyt toki tällä viikolla torstaina ja ke on lyhennetty päivä.

Ja juuri olivat 1½viikkoa kotona. Pitääkö siitä tulla huono omatunto jos äitikin haluaa levätä :ashamed: :/ Mulle meinaa tuli
 
kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä pitäisin lapset kotona. tarvii lapsikin tosiaan vapaata. ja itsehän lapsesi oot tehny niin kyllähän niiden kanssa pitää jaksaa ollakkin.
No mutta nehän oli just 1½viikkoa josta mä myös valtaosan kotona, ja ens viikolla ovat 2päivää tarhassa
Niin, että rouva sen kuin vaan leväyttelee sääriään ja putkauttelee lapsia. Sitten kun niitä pitäs hoitaa niin pannaanpa lapset hoitoon että äiti saa levätä!
 
tarhantäti
hoitoon vaan! Toki vapaapäivät on lapsillekin tärkeitä, mut niinkun kerroit, lapsilla vapaata viikonloput ja just olleet lomalla, eli ovat varmasti ihan hyvinvoivia vaikka hoitoon veisitkin. Tuo nyt on tuommoinen periaatejuttu minkä hoitaja päästänyt ajattelemattomuuttaan susta kokonaistilannetta ajattelematta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä lepääminen on ihan ok. Kotiäidillä ei vaan ole siihen koskaan mahdollisuutta.
Joskus olisin antanut mansikoita jos olisin saanut viedä lapset jonnekin hoitoon edes silloin kun itse olin rättipoikkiväsynyt ja kaipasin unta ja rauhaa....tai kun olin kipeä.

Vie vaan tarhaan jos todella tarttet lepoa. Sitäpaitsi muksuilla voi olla siellä oikeasti kivaa kun on kaverit ja tekemistä.... :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä pitäisin lapset kotona. tarvii lapsikin tosiaan vapaata. ja itsehän lapsesi oot tehny niin kyllähän niiden kanssa pitää jaksaa ollakkin.
No mutta nehän oli just 1½viikkoa josta mä myös valtaosan kotona, ja ens viikolla ovat 2päivää tarhassa
Niin, että rouva sen kuin vaan leväyttelee sääriään ja putkauttelee lapsia. Sitten kun niitä pitäs hoitaa niin pannaanpa lapset hoitoon että äiti saa levätä!
Näin. Kivahan se on vauvoja hoitaa ja tehdä, mutta oikeastii kuunnella isompia lapsia ja laittaa niille ruokaa ja ulkouluttaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä pitäisin lapset kotona. tarvii lapsikin tosiaan vapaata. ja itsehän lapsesi oot tehny niin kyllähän niiden kanssa pitää jaksaa ollakkin.
No mutta nehän oli just 1½viikkoa josta mä myös valtaosan kotona, ja ens viikolla ovat 2päivää tarhassa
Niin, että rouva sen kuin vaan leväyttelee sääriään ja putkauttelee lapsia. Sitten kun niitä pitäs hoitaa niin pannaanpa lapset hoitoon että äiti saa levätä!
Onko sun aivotoiminta tosiaan noin rajoittunut? Ap ei ole tekemässä loppu elämäänsä koskevaa ratkaisua, vaan viemässä lapset päivähoitoon.
 

Yhteistyössä