Hei mikä järki siinä "kiitoradassa" on?

  • Viestiketjun aloittaja Karppaatti
  • Ensimmäinen viesti
Karppaatti
Mikä järki siinä on että joku vetää pidestä karvat pois mutta jättää sormen kokoisen karvaviivan ettei muka olis "posliini"? Normaalilla naisellahan on 10-15cm leveä tuhero, niin ei se 2cm leveä saksittu viiva näytä kyllä muutakuin täysin typerältä. Ja jos vielä sitä pidetään sen takia ettei muka oltais karvattomia :D
 
Karppaatti
Karvareuhka? En tiedä mitä tarkoitat, mutta normaali karvoitus on mielestäni kaunein, viivat ja kokoposliinit naurettavia väännöksiä.[QUOTE="vieras";27899484]PEESI! JOku karvareuhka on kammottava ja posliini näyttää pikkutytöltä ja naurettavalta.[/QUOTE]
 
"minnipinni"
Mun mies tykkää siitä kiitoradasta, pyysi mua sellasen kasvattamaan ku ennen olin poslari. Näyttää kuulema naisellisemmalta ja oon itekin näihin karvoihini jo mieltynyt vuosien poslarikauden jälkeen.
 
"vieras"
itse en voi sietää posliinia koska a. se on ruma ja b. käytän tiukkoja farkkuja joten ne hankaavat ihon näppylöille. kiitorata on näppärä koska ei tarvi bikineissäkän arpoa että tursottaako karvoja joka reunasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
lucifer
[QUOTE="vieras";27899652]itse en voi sietää posliinia koska a. se on ruma ja b. käytän tiukkoja farkkuja joten ne hankaavat ihon näppylöille. kiitorata on näppärä koska ei tarvi bikineissäkän arpoa että tursottaako karvoja joka reunasta.[/QUOTE]
mitä se haittaa vaikka tursottaakin? ite tosin uin alasti niin ei haittaa luomurehotus mitään
 
Mulla on raskausaikana saanu rehottaa ihan luonnontilassa, mutta reisille asti ei oo koskaan levinnyt. Olen oikeasti vaalea. Mutta iho on keskivertosuomalaista tummempi ja karvat on kyllä ihan mustia.

Nyt tuli liikaa tietoa.
 
Mulla on raskausaikana saanu rehottaa ihan luonnontilassa, mutta reisille asti ei oo koskaan levinnyt. Olen oikeasti vaalea. Mutta iho on keskivertosuomalaista tummempi ja karvat on kyllä ihan mustia.

Nyt tuli liikaa tietoa.
Hähää, tuosta otetaan sata ruutukaappausta ja levitetään ympäri maailmaa sivustoille, joiden lukijat... no, toteavat, että entä sitten?
 
"Vieras"
Mikä ihme siinä on, että normaaleita luonnollisia ihmisiä pidetään jotenkin hulluina, perversseinä, mutta se että akat paniikissa värkkäävät värkkikarvojaan pois mitä erilaisimmin keinoin, niin se on normaalia?

Joskus ärsyttää tällaiset täydelliset seksielämät, jossa mies tyystin lakoaa ikuisuudeksi ja karvat vaan lepattavat shortsinlahkeesta iloisesti. Pahoittelen epäkypsyyttäni.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27899809]Onko sulla siis sellainen pukinparta kiitorata joka valahtaa vaon päälle? Noin 10 sentin pituiset karvat?[/QUOTE]

Aika pitkällä roikkuu sitten häpyhuuletkin...
 
kompromissi
[QUOTE="Vieras";27899809]Onko sulla siis sellainen pukinparta kiitorata joka valahtaa vaon päälle? Noin 10 sentin pituiset karvat?[/QUOTE]
Noin älykkääseen kysymykseen kysyn yhtä älykkään vastakysymyksen; onko sinulla sisemmät häpyhuulet, jotka roikkuvat 10 senttiä vaon ulkopuolella?
 

Yhteistyössä