Näinpä, hyvin sanottu!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 19:31 jenna kirjoitti:eikös tuota voi kysyä vasta 50v. eikä nyt kun se nuoruus on menossa muuten hyvä, mutta ajoitus oli pielessä.
just näin taitaa tämän ketjun aloittaja olla jonkun verrran kateellinen nuorille äideilleAlkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 16:02 NeitiNasu kirjoitti:\Näinpä, hyvin sanottu!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 19:31 jenna kirjoitti:eikös tuota voi kysyä vasta 50v. eikä nyt kun se nuoruus on menossa muuten hyvä, mutta ajoitus oli pielessä.
peesaan tätä.Ei minulla nuoruus jää elämättä vaikka lasta odotankin.Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 19:31 jenna kirjoitti:eikös tuota voi kysyä vasta 50v. eikä nyt kun se nuoruus on menossa muuten hyvä, mutta ajoitus oli pielessä.
Kovin stereotyyppistä ajatella, että kaikkien pitäisi elää tämä ainoa elämä saman kaavan mukaan. Olisi aika pelkurimaista, ellei uskaltaisi tehdä omia päätöksiä ja ottaa vastuuta jo nuorena, jos tuntuu, että se on se mitä haluaa ja että on siihen valmis. Kaikki määrittelevät omalla tavallaan nuoruuden ja sen mitä se sisältää, joten kukaan ulkopuolinen ei voi tulla sanomaan, että nuoruus olisi jäänyt elämättä. Joidenkin nuoruus on juhlimista, toisille se on opiskelua, joillekin äitiyttä...tai kaikkia edellämainittuja yhdessä, eikä kukaan tosiaan voi kertoa, mikä on se oikea tapa. On yhtä monta oikeaa tapaa kuin on ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 19:15 äippä kirjoitti:Onko ikävää kun nuoruus jäi elämättä?
Onko ikävää olla katkera jostakin? Mikä sinä olet arvostelemaan nuoria äitejä? Täsmennykseksi laitan tähän, että itse olin jo 23 esikoisen syntyessä, joten ei tuo sun pottuilu minuun henk.kohtasesti kolahtanut. Ihmettelen vaan, että viitsitkin... Hyvää jatkoa teille nuoret äidit! =)Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 19:15 äippä kirjoitti:Onko ikävää kun nuoruus jäi elämättä?
hienoa että joku ajattelee noin, eikä aina kauhistella sitä että kuinka nuorena on lapsi tehty. ei ole tosiaankaan oikeaa ikää saada lasta!Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 13:44 yksi vanhempi äiti kirjoitti:voi että aina joku jaksaa! jokainen tekee lapsen niinkuin se elämäntilanteeseen sopii oli sitten hyvin nuori, nuori, tai " vanha"
ei ole yhtä oikeaa ikää saada lasta!
nuoruutahan voi elää lapsen ohella :wave: :wave: