Hei laihduttajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timmiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Timmiksi

Vieras
Mikä on se SYY miksi laihdutatte,ja mitkä nyt mitat?

Rupesin vaan ihan miettimään omaa motiiviani,kun kuitenkaan ylipainoa ei varsinaisesti ole (165 cm ja 61 kiloa).

Muuten kroppa ihan ok mutta tahtoo semmonen timmin vatsan! Kun sais ensin kiloja pois ja sitten vielä vähän treenais :) Pikkaset jenkkakahvat jää nyt farkkujen kanssa mut ne saa oikeaa paitavalinnalla piiloon.

Onkohan sitä ikinä tyytyväinen itseensä..?

Täällä toinen suht samoissa mitoissa. 166/59.
Ajattelin vähän vähentää herkkuja ja alkaa käydä salilla, kun nuo jenkkakahvat häiritsee. Itse täytyy kyllä myöntää, että olin vielä puoli vuotta sitten tyytyväinen itseeni, mutta pizzat ja popcorn ovat maistuneet tässä tämän vuoden aikana vähän liian hyvin, ja 5 kiloa on tullut. Elikkäs kiinteytys ei ole koskaan pahasta.

Koska laihat ihmiset ovat kauniita. Ja jenkkakahvat aivan kamalat, en omista niitä. 164cm ja 44kg Mutta ihailen ihmistä joka oikeasti on lihava ja kulkee rannalla bikineissä. Itse en kehtaa edes tämän painoisena

Miten Vieras on lähtenyt painoa tiputtamaan?
Minä jätin tänään pois kaiken makean...Toivottavasti se riittäisi,tulee pari krtaa viikossa ratsastettua kevyesti ja lenkkeiltyä myös pari kertaa viikossa.Sekin kevysti max.1 km...:(

Jos syksyllä voisi sitten vaatekaappia katsella vähän eri tavalla :)

Oletko Satu jo alapainon rajoilla?

Ystäväni on 165 cm ja painaa 50 kiloa,käyttää korkkareita ja olen kasvoiltaan siro,hiukset pitkäs ruskeat; Voisiko joku enää enempää huomiota saada :D
Minä painan häntä 10 kiloa enemmän enkä pidä itseäni lihanava,mutta ei meistä saa kuvia ottaa jos vierekkäin seisomme :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timmiksi:
Miten Vieras on lähtenyt painoa tiputtamaan?
Minä jätin tänään pois kaiken makean...Toivottavasti se riittäisi,tulee pari krtaa viikossa ratsastettua kevyesti ja lenkkeiltyä myös pari kertaa viikossa.Sekin kevysti max.1 km...:(

Jos syksyllä voisi sitten vaatekaappia katsella vähän eri tavalla :)

jätin valkoiset jauhot ja sokerin pois. lenkkeilen ja kohta kuntosalille, synnytyksestä pari kuukautta joten eka nostan kuntoa tuolla kävelyllä ennen ku rupean maksaan kallista jäsenyyttä..

Yhteistyössä