seropi Aktiivinen jäsen 02.07.2008 2 324 0 36 25.09.2008 #3 mulla tuli sen verran että yhen tamponin käytin,luulin et alkaa taas kuukautiset.kesti yhen illan
V vauvakuumeinen Vieras 25.09.2008 #6 Minuakin kiinnostaa... Milloin tämä kiinnittymisvuoto yleensä tulee ja koska sen jälkeen plussa tulee testiin (jos tulee)?
Minuakin kiinnostaa... Milloin tämä kiinnittymisvuoto yleensä tulee ja koska sen jälkeen plussa tulee testiin (jos tulee)?
H Hampsteri Jäsen 06.07.2008 761 0 16 25.09.2008 #7 Mulla tuli pientä vuotoa, sellasta just, että ehdin masentua menkkojen alkaneen Mutta vaan yhtenä päivänä vähän tuli verta, sitten loppui.
Mulla tuli pientä vuotoa, sellasta just, että ehdin masentua menkkojen alkaneen Mutta vaan yhtenä päivänä vähän tuli verta, sitten loppui.
M memmu Vieras 25.09.2008 #8 Ei kaikilla tule edes mitään kiinnittymisvuotoo. Mä ootan kolmatta eikä mulla koskaan ole mitään kiinnittymisvuotoja ollut.
Ei kaikilla tule edes mitään kiinnittymisvuotoo. Mä ootan kolmatta eikä mulla koskaan ole mitään kiinnittymisvuotoja ollut.
V vara Vieras 25.09.2008 #9 mulla ei ollut, mutta lääkäri sanoi, että saattaa vähän muistuttaa kuukautisia, mutta väri rusehtavampaa.
mulla ei ollut, mutta lääkäri sanoi, että saattaa vähän muistuttaa kuukautisia, mutta väri rusehtavampaa.
A ap Vieras 25.09.2008 #10 mulla on ollu viikon nyt sellasta veren sekasta valkovuotoa tai tullut vaan pyyhkiessä. neuvolassa sano et voi olla kiinnittymis vuotoa.. mutta oisko jollain vielä lisää kiinnittymisvuodosta?
mulla on ollu viikon nyt sellasta veren sekasta valkovuotoa tai tullut vaan pyyhkiessä. neuvolassa sano et voi olla kiinnittymis vuotoa.. mutta oisko jollain vielä lisää kiinnittymisvuodosta?