hei kokki kolmoset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
mulla on tuol jääkaapis tollai kilon marinoitu kasler köntsä.. voiks sille tehä mitään muuta ku vaan työntää uuniin. voiks siin samal esim tehdä jonku kastikkeen tai jotain.. ois kiva kokeilla jotai uutta

Mä yleensä joko teen pihveiksi ja maustan viel lisäksi hyvin ja pannulle :P
tai sit suikaleiksi, paistan marinadin kanssa pannulla ja ruokakermaa sekaan eli kastikkeeksi ja lisäksi pottumuusi :P

paista joka puolelta pinta ruskeaksi, laita uunivuokaan
laita pannulle vettä, lihaliemikuutio ja jotain mausteita maun mukaan
sitten kaada pataan liemi niin että liha peittyy
sekaan vielä babyporkkanoita ja sipulia
samassa tulee se kastike ja on hyvää ja mureaa jos annat olla tarpeeksi kauan
laita se jo aamulla uuniin ja anna olla tunteja

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Se oranssi kura ("marinadi" ) kannattaa kyllä pestä pois ennen kuin lihalle tekee yhtään mitään.

kun kastikkeeksi teen sen kerman kanssa ni jätän sen "kuran" siihen ihan vaan antamaan mukavasti makua kermalle :D tapansa kullakin mutta näin siis KAO:n kokkikoulussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja karvaton:
kun kastikkeeksi teen sen kerman kanssa ni jätän sen "kuran" siihen ihan vaan antamaan mukavasti makua kermalle :D tapansa kullakin mutta näin siis KAO:n kokkikoulussa :D

No makunsa kullakin. Minä kyllä maustan kastikkeeni aivan jollain muulla kuin sillä kuralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja karvaton:

No makunsa kullakin. Minä kyllä maustan kastikkeeni aivan jollain muulla kuin sillä kuralla.

Tottahan minä sen "kuran" lisäksi mausteitakin laitan, mutta "kuralla" saa mukavasti yhtenevän maun lihan kanssa...

Yhteistyössä