Hei köyhät!

• Viestiketjun aloittaja hahahaha
  • Ensimmäinen viesti
Wicca
[QUOTE="vieras";28825563]Syötte makaronimaitovelliä ja olette järkyttävän ylipainosia.[/QUOTE] Pitääpä muuten aamupalaksi tehdä makaronivelliä, ei ole ollut aikoihin! Kiitti vinkistä! Ja meillä ei ole kukaan muu ylipainoinen kuin minä ja painoni ei johdu vesivellistä vaan juurikin siitä hyvästä ruuasta=)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Edullisesti saa hyvää ja terveellistä ruokaa, kunhan katsoo mitä ostaa ja tekee ruoat mahdollisimman paljon itse. Itsetehdyt sämpylätkin ovat paljon parempia ja terveellisempiä kuin kaupan, ja etenkin halvempia.

"eee"
[QUOTE="vieras";28825689]Edullisesti saa hyvää ja terveellistä ruokaa, kunhan katsoo mitä ostaa ja tekee ruoat mahdollisimman paljon itse. Itsetehdyt sämpylätkin ovat paljon parempia ja terveellisempiä kuin kaupan, ja etenkin halvempia.[/QUOTE]

Ja kaikkein terveellisimmäksi ja halvimmaksi tulee, kun ei syö sämpylöitä ollenkaan.

"vieras"
No eipä nuo terveelliset ainekset nyt kalliita ole, juurikin söin mustikka-vadelma rahkaa. Koko helahoito varmaankin 3 e ja riittää kyllä monelle muullekin tai moneen kertaan.

Yhteistyössä