Eikä se varmaan mahtuis edes sellaseen Ikean kassiin?Kyllä sen kantaa jaksaa mutta muoto on hankala niin hermo siinä menee
Ei mahdu ei.Eikä se varmaan mahtuis edes sellaseen Ikean kassiin?
Mutku mä tahon... |OVoi ei. Älä tee sitä..
No mä en muutenkaan sais sitä varmaan yksin kannettua kun on toi selkä muutenkin ihan romuna...On, sitä ei kannata raskaana olevan kantaa voi käydä huonosti.
Kai se on pakkoEi mahdu ei.
Oottele suosiolla että saat kuskin.
Hmmm...Mene taksilla.
Ymmärrän hyvin ettei malta ootella.|OMutku mä tahon... |O
No ei, olis vaan kauhee hinku päästä hiplaamaan vauvan vaatteita enkä saa ketään mun kans hakemaan sitä
Mä olenkin kärsimätönHmmm...
Ei, en mene. Ihan tyhmää laittaa rahoja taksimatkaan kun saan sen kyydin kuitenkin viimeistään parin päivän sisällä. Täytyy sitä aikuisella olla sen verta kärsivällisyyttä. Eiksvaa...? :snotty:
Joo mä odottelen kyytiä suosiollaNyt kun muistelen, niin mä kävin hakemassa pakkauksen silloisesta lähipostista kävellen. Matkaa oli 400metriä ja kyllä siinä meinasi usko loppua.
No niin oon minäkin mut vihaan sitä piirrettä (niin itsessäni kuin muissakin) ni täähän on hyvää harjoitusta...Mä olenkin kärsimätön
Kaks päivää!!!!!:O Don't think so...Hmmm...
Ei, en mene. Ihan tyhmää laittaa rahoja taksimatkaan kun saan sen kyydin kuitenkin viimeistään parin päivän sisällä. Täytyy sitä aikuisella olla sen verta kärsivällisyyttä. Eiksvaa...? :snotty:
Hei älä nyt pilaa tätä, mä oon muutenkin koko tän raskauden ajan harjoittanut sellaista zenmäisyyttä, mä niin vannoin ettei musta tuu samanlaista hormonihirviötä ku viime raskauksissaKaks päivää!!!!!:O Don't think so...