hei kertokaa mulle nyt..(taas painonhallinta asjaa..elä avaa jos "närästää"

• Viestiketjun aloittaja tuttu palstalainen..
  • Ensimmäinen viesti
tuttu palstalainen..
alotin ehkäsyn evralla ..ja lisänä sain kasvaneen ruokahalun.:( nyt tarvisin vinkkejä,ehdotuksia karkeista ja herkuista jotka kevyitä...ja joita voi syödä suht usein....dietorella karkkeja kokeilin ,maku jees ...mut kauheet sivuoireet..plääh..ei sovi mulle!!!!.maissinaksut ,mutta millä niitä dippailis suht kevyesti ?..ihan pysyvään painonhallintaan siis....kertokaa vinkkejä...

Kokeiles vetää aina kun haluttaa syödä makeaa, niin hedelmiä. Karkit yms. muut sisältää niin vähän vettä, että niissä on sen takia suuri kaloripitosuus. Kun taas hedelmistä saat saman makeuden, mutta huomattavan määrän vähemmän kaloreita.

Miten olisi kasvikset (kukkakaali, parsakaali, porkkana, kesäkurpitsa, selleri, ym ym) ja kevyt kermaviilidippi? Maissinaksut ovat kaukana terveellisestä. Mausta itse dippi tillillä ja esimerkiksi pienellä määrällä sinappia ja sitruunamehua, valmisdippiainekset on myös hyvin epäterveellisiä.

vieras
minulla on jo vuosia ollut sama ongelma. nyt keksin ratkaisun siihen, lopetin herkkujen syönnin kokonaan! muutama ensimmäinen päivä meni huonommin, koko ajan teki mieli makeaa. jo viikon päästä jatkuva makeanhimo oli jo hellittänyt. syön normaalia kevyttä ruokaa, aamulla puuroa, lounas ja päivällinen lautasmallin mukaan (puolet salaattia ym.) välipalaksi hedelmä ja iltapalaksi rasvaton jogurtti ja ruisleipä. paino laskee mukavasti ja muutenkin hyvä olo! sä äklö olo jatkuvan makean syönnin seurauksena on hävinnyt :) jätin siis sokerin kokonaan pois (paitsi onhan sitä vähän ruoassa, leivässä, hedelmissä ym) ja korvasin välipalat hedelmillä

vieras toinen
No ei ainakaan mitään karkkeja tai herkkuja.
Omenoita, porkkanaa, kaalia, kurkkua ja mitä tahansa kasviksia joissa on paljon vettä ja vähän sokeria. Eikä mitään dippikastikkeita, ns. kevytdippejäkin tulee kuitenkin vedettyä sen verran ettei niistä ole mitään hyötyä verrattuna siihen että jättää ne kokonaan syömättä.

Yhteistyössä