hei käskekää mun nyt rauhottua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
On se kumma kun pitää aina repiä hirvee stressi ihan turhasta.

Huomenna juhlitaan esikoisen synttäreitä, enkä mä osaa olla stressaamatta kaikkea, mitä vielä pitäisi ehtiä tekemään. Ja se taas, että stressaan, saa mut ihan saamattomaksi ja aloitekyvyttömäksi.

Koko viikon mä olen touhunnut ja laitellut pikkuhiljaa valmiiksi, niin nyt sitten iskee järkyttävä stressipaniikki :headwall:

Ihan kun mä, paits että edellisenä iltana ennen juhlia mun lähellä ei voi olla kukaan kun touhuun, puunaan, leivon, viikkaan, silitän kun ravopäinen et kaikki on sit huomenna 100 % kunnossa. Tiedän, ihan hassua ja turhaa, mutta mihinkäs seepra raidoistaan pääsee... tai tiikeri.

Mulla jäi sen huoneen järjestelykin kesken :kieh:

päätin vaihtaa järjestystä, mutta nyt siellä on sitten sänky ja kirjoituspöytä poikittain keskellä lattiaa... Fiksu minä :heart:

Varmaan ei niin paljon stressaisi, jos olisin järjestelmällisempi ihminen, mutta kun en oikein osaa tehdä asioita järkevässä järjestyksessä ja hallitusti... lievästi sanottuna sähellän koko ajan :xmas:

eiköhän kuitenkin kivat juhlat tule, kun vielä osaisi olla ottamatta turhia paineita...

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Me juhlitaan kans.... 5 kakkupohjaa joista 3 onnistui, näillä mennään. Kermat vispaamatta ja kaikki suolanen tekemättä.... :xmas:

mä ostin valmiit pohjat :D Mut onnistun kyllä nekin pilaamaan, minä ja täytekakut ei oikein tulla toimeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Hmm... siis lapsen synttärit? Ok.... :O

niin ni ihan tyhmää, tiiän itekkin.

Jännitää vaan, kun tulee ihan oikeasti vieraita, kun eka kertaa koulukavereita. Aina ennen on ollut vieraina sukulaisia ja ystäviä.
Nyt tulee pian täydellisten palstamammojen lapsia :snotty: :D

Yhteistyössä