Hei kaikki. Testatkaahan oma DNA, hinnat ovat todella edullisia vielä tänään. Löydät uusia sukulaisia, ja varmistat sukulaisuutesi. Kirkonkirjoihin ei

  • Viestiketjun aloittaja Koukuttunut
  • Ensimmäinen viesti
Soffapsykologi
Ööö.. mitä itsepetosta? Olen ihan selvästi perinyt molemmilta vanhemmilta piirteitä. Mitä itsepetosta se on jos isällä olisi lehtolapsia joista en tiedä? Äitini ei tietenkään ole salaa lapsia voinut pyöräytellä
Onhan sinulla selvästi kova torjunta päällä.
Äidit voivat pyöräytellä muiden kuin aviomiehen lapsia, katsos.

Ja onhan vauvoja hylätty tuntemattomien ihmisten rappusille, soitettu ehkä ovikelloa ja kadottu yöhön.
 
vierailija
No nyt palaset loksahtelee paikoilleen. Sinulla on ollut vaikea lapsuus, vanhemmillasi huono suhde (irtosuhteita)

Katkeruus on jäänyt selvästi päälle, kyllä sen ymmärtää kun on ollut kaipuuta vanhempiin sisarpuoliin. Mutta he eivät ole välittäneet.

Ei tiedon jakaminen ole huono asia, kaikki eivät näistä tiedä vielä. Jokaisella on itsestäänselvä vapaus päätää, tekeekö testin vai ei.
Et voisi pahemmin metsään mennä. Mutta ota toki oma sairas mielihyväsi asiasta. Itseasiassa enemmän vaikuttaa siltä, että itselläsi on menneisyytesi kanssa tekemistä ja hyväksymistä. Mutta tuo ei minulle kuulu eikä kiinnostakaan.

Lapsuuteni ja itseasiassa koko tähän astinen elämäni on ollut hyvää, kiitos kysymästä. Olen saanut vanhemmiltani paljon rakkautta ja nähnyt omin silmin heidän keskinäisen rakkautensa. Sinun käsityksesi siitä tai elämästäni ei sitä hetkauta mihinkään. Voi tulla yllätyksenä itsellesi mutta mikään jumala sinä et ole.
 
vierailija
Onhan sinulla selvästi kova torjunta päällä.
Äidit voivat pyöräytellä muiden kuin aviomiehen lapsia, katsos.

Ja onhan vauvoja hylätty tuntemattomien ihmisten rappusille, soitettu ehkä ovikelloa ja kadottu yöhön.
Luuletko että meidän kylällä olisi voitu raskaus salata :D. Me lapset taas ollaan ihan isän näköisiä ja vähän äidinkin
 
Soffapsykologi
Et voisi pahemmin metsään mennä. Mutta ota toki oma sairas mielihyväsi asiasta. Itseasiassa enemmän vaikuttaa siltä, että itselläsi on menneisyytesi kanssa tekemistä ja hyväksymistä. Mutta tuo ei minulle kuulu eikä kiinnostakaan.

Lapsuuteni ja itseasiassa koko tähän astinen elämäni on ollut hyvää, kiitos kysymästä. Olen saanut vanhemmiltani paljon rakkautta ja nähnyt omin silmin heidän keskinäisen rakkautensa. Sinun käsityksesi siitä tai elämästäni ei sitä hetkauta mihinkään. Voi tulla yllätyksenä itsellesi mutta mikään jumala sinä et ole.
No ihan hyvä että on ollut hyvää, tässä nyt on kuitenkin ristiriitaa

... Omissa lähipiirini sukulaissuhteissa on tarpeeksi tekemistä ja tiedän jo, että minulla on itseäni vanhempia sisarpuolia, joilla on ollut myöskin mahdollisuus ottaa minuun yhteyttä niin halutessaan aika päiviä sitten (ovat tietäneet minusta jo kauan sitten myös).
Kai minut voi laskea jonkinmoiseksi jumalaksi kun en sellaisia ole ikinä kaivannut? :ROFLMAO:

Mutta vilpittömästi hyvät jatkot sinne
 
Ei sitä useimmiten varmaan tarvitse, mutta liberaali ei rajoita vapauksia vain sillä perusteella, että niitä ei tarvitse.
Niin liberaalia että voi ihqu :eek:

Liki 40 000 kuoli luoteihin - USA:n asekuolemat korkeimmillaan vuosikymmeniin

IS 19.12.2018 klo 13:46
Yhdysvalloissa kuoli viime vuonna ampumisen seurauksena eniten ihmisiä koko tilastohistorian aikana.
 
Musta on ihanaa odottaa, aina juhlapäivien jälkeen, hetkeä kun esimerkiksi isänpäivälahjaksi ostetut testit on ehditty käsitellä, ja uusia sukulaisia -kaukaa ja lähempää- löytyy joka päivä lisää.

Lisänä vielä netti, joka mahdollistaa uusien lähisukulaisten elämän seuraamisen kauempaakin. Ruotsin tädillä -tai serkulla- on nätti jouluaiheinen kynttiläpöytä jolle huomenna sytytetöän jo toinen kynttilä.
On tosi kiva saada nähdä kun naapuri sai hiljattain oman tuloksen. Virolainen tuttavakin innostui ja odottaa omaa kittiään postista.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä