Hei kaikki. Testatkaahan oma DNA, hinnat ovat todella edullisia vielä tänään. Löydät uusia sukulaisia, ja varmistat sukulaisuutesi. Kirkonkirjoihin ei

  • Viestiketjun aloittaja Koukuttunut
  • Ensimmäinen viesti
En ole lyönyt mitään lekkeriksi. Kunhan kirjoitin, että noiden testien mukana tulevan suostumuslomakkeen kanssa pitää olla tarkkana. Jostain kummallisesta syystä sinä otit sen henkilökohtaisesti.

Onko jossain paikkaa, jossa salaliittoteorioita ei olisi. Mutta sitä en ymmärrä missä kuvittelit nähneesi salaliittoteorioita minun viestissäni. Taas ajattelen, että olet ottanut jotain liian henkilökohtaisesti ja sen vuoksi nyt koko ajan luet minun tekstejäni väärin.
Rautalangasta, tämä on sinulta lekkeriä kun puhutaan sukututkimuksesta

"minulla on laaja ymmärrys siitä, että me kaikki ihmiset maailmassa olemme toistemme sukulaisia"

Tämä nyt on salaliitohtavaa

"sen nimen ja dna-näytteen perusteella sinut identifioidaan, tietosi talletaan ja jonain päivänä tietosi myydään, vaikkapa vakuutusyhtiölle. Se on erityisen helppoa, kun firmat ovat usassa usan lakien alaisena."

Luotettavat firmat eivät myy, ja jos nyt jotenkin joku ulkopuolinen hakkeroisikin, minä olen harmiton heppua ilman rekistereitä. Ei hätiä mitiä ;)

Lopeta tuolla henkilökohtaisesti ottamisen ratsastamisella, en ole ottanut, kunhan korjailen väärinkäsityksiäsi ja vastaan kuittailuihisi.

Ja juu, salaliittoja on kaikkialla. En ole sitäkään kieltänyt!

Älä pidätä hengitystäsi, jos kommentoit samantein. Menen saunaan naattimahan :)
 
Jos siellä ei ole mitään muuta kuin nimi ja näyte eikä näiden perusteella saada henkilöä selville, niin eipä siitä sitten ole poliisillekaan mitään hyötyä. Paljonpa niitä auttaa tieto, että Mikko Mäkinen raiskasi naisen Oklahomassa.
Onhan niillä jäsenen sähköpostiosoite. Ja osumia tulee taatusti paljon eri sukulaisuuksilla tänä pnä, siitä se lähtee silmukka kiristymään pallien ympärillä ;) Kuten ollaan nähty
 
vierailija
Rautalangasta, tämä on sinulta lekkeriä kun puhutaan sukututkimuksesta

"minulla on laaja ymmärrys siitä, että me kaikki ihmiset maailmassa olemme toistemme sukulaisia"

Tämä nyt on salaliitohtavaa

"sen nimen ja dna-näytteen perusteella sinut identifioidaan, tietosi talletaan ja jonain päivänä tietosi myydään, vaikkapa vakuutusyhtiölle. Se on erityisen helppoa, kun firmat ovat usassa usan lakien alaisena."

Luotettavat firmat eivät myy, ja jos nyt jotenkin joku ulkopuolinen hakkeroisikin, minä olen harmiton heppua ilman rekistereitä. Ei hätiä mitiä

Lopeta tuolla henkilökohtaisesti ottamisen ratsastamisella, en ole ottanut, kunhan korjailen väärinkäsityksiäsi ja vastaan kuittailuihisi.

Ja juu, salaliittoja on kaikkialla. En ole sitäkään kieltänyt!

Älä pidätä hengitystäsi, jos kommentoit samantein. Menen saunaan naattimahan
perehdypä asiaan hiukan paremmin. jothavat it-asiantuntijatkin varoittelevat näistä firmoista. ja selvästiotat henkilökohtaisesti,koska kävit henkilökohtaiseen hyökkäykseen ja vain siksi, että minä kehotin ihmisiä lukemaan tarkkaan sopimuksista senmihin suostuvat.
 
perehdypä asiaan hiukan paremmin. jothavat it-asiantuntijatkin varoittelevat näistä firmoista. ja selvästiotat henkilökohtaisesti,koska kävit henkilökohtaiseen hyökkäykseen ja vain siksi, että minä kehotin ihmisiä lukemaan tarkkaan sopimuksista senmihin suostuvat.
Olen kyllä perehtynyt tutkimusasiaan jo vuosia sitten. Tietäisin takuulla ja tasan tarkkaan, jos joltain suomalaiselta oltaisiin pöllitty/hyväksikäytetty/myyty se raakadata, jonka saa laboratorioista itsensä testaamalla.

Sellaista EI OLE tapahtunut täällä, eikä muuallakaan näissä luotettavissa firmoissa! Jenkkilässä lienee onnen onkijoita ja huijareita joka lähtöön, sikäläisestä tilanteesta en sano mitään, kun en tiedä. Voinet valaista meitä kaikkia?

ps väännä nyt vielä rautalangasta, missä kohtaa kävin henkilökohtaiseen hyökkäykseen sinua kohtaan??????

Terv.

saunapuhdas Latte ;)
 
vierailija
Onhan noista väärinkäytöksistä puhuttu jo kolmatta vuotta netissä! Kummallista että ihmisillä on noin huono yleissivistys ja käsitys tietoturvasta. Olen toinen, joka ei dna:taan luovuttaisi mihinkään yksityisen firman käyttöön muuten kuinterveydenhuollon kautta a silloinkin vain välttämättömästä syystä, esim. vakavien sairauksien vuoksi - terv.huollolle on tiukemmat säännöt ja valvonta. Mukavaa, että ihmiset alkavat tiedostaa asiaa!
 
Onhan noista väärinkäytöksistä puhuttu jo kolmatta vuotta netissä! Kummallista että ihmisillä on noin huono yleissivistys ja käsitys tietoturvasta. Olen toinen, joka ei dna:taan luovuttaisi mihinkään yksityisen firman käyttöön muuten kuinterveydenhuollon kautta a silloinkin vain välttämättömästä syystä, esim. vakavien sairauksien vuoksi - terv.huollolle on tiukemmat säännöt ja valvonta. Mukavaa, että ihmiset alkavat tiedostaa asiaa!
Puhuttu ja puhuttu, just just joo :rolleyes:

Sinun ja muiden trollilätinät väärinkäytöksistä on vaan säälittäviä lätinöitä

Suomesta ei todellakaan ole mitään näyttöä väärinkäytöksistä. Eikä niistä firmoista joita täällä eniten käytetään, niin muualtakaan.

Luota meihin jotka ovat sisällä systeemissä. Ollaan oltu turvallisesti. Ja ollaan yhä edelleen!

Ja nyt näkemiin lopullisesti, "dear" pikku salaliittotrolli :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Puhuttu ja puhuttu, just just joo

Sinun ja muiden lätinät on vaan säälittäviä lätinöitä

Suomesta ei ole mitään näyttöä väärinkäytöksistä. Eikä niistä firmoista joita täällä eniten käytetään.

Luota meihin jotka ovat sisällä systeemissä. Ollaan oltu turvallisesti. Ja ollaan yhä edelleen!

Ja nyt näkemiin lopullisesti, "dear" pikku salaliittotrolli
vihamielisyytesi on surullista.
 
r0s
Musta on ihanaa odottaa, aina juhlapäivien jälkeen, hetkeä kun esimerkiksi isänpäivälahjaksi ostetut testit on ehditty käsitellä, ja uusia sukulaisia -kaukaa ja lähempää- löytyy joka päivä lisää. :p

Lisänä vielä netti, joka mahdollistaa uusien lähisukulaisten elämän seuraamisen kauempaakin. Ruotsin tädillä -tai serkulla- on nätti jouluaiheinen kynttiläpöytä jolle huomenna sytytetöän jo toinen kynttilä.
 
Soffapsykologi
Jahass. Siinä meillä varsinainen taivaanrannan maalari, taidat tarkoittaa ettei suurvaltiolla olisi puolustusvoimiakaan?

Muuten ihan ok. Mutta voisit aloittaa vähentämällä yksityisten ihmisten asevarustelua.
Mitä John ja Mary tekevät rynnäkkökivääreillä kotonaan???
Vaikuttaa sille että tuolla kaksoiskansalaisella ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa, hyvin aggressiivisesti hän suhtautuu näihin asioihin, hyökkää, vääristelee ja vääntelehtii. Ja miksi hän ei vastaa asekysymyksiin?
 
vierailija
Olisit enemmän saava osapuoli

Entä jos isäsi etkä sinä tiedä että hän ei olekaan biologinen isäsi

Tai sinulla onkin sisarpuolia, äiti on ollut hunningolla

Tai sinä oletkin orpokodista adoptoitu?

mietippä sitä
"..äitisi ollut hunningolla.." aina tätä jargonia, kun yhtälailla se isäkin on voinut olla! Kummasti vaan näissä keskusteluissa unohdetaan se tosiasia.

Mutta miksi haluaisin ehdoin tahdoin etsiä itselleni väen väkisin uusia sukulaisia? Omissa lähipiirini sukulaissuhteissa on tarpeeksi tekemistä ja tiedän jo, että minulla on itseäni vanhempia sisarpuolia, joilla on ollut myöskin mahdollisuus ottaa minuun yhteyttä niin halutessaan aika päiviä sitten (ovat tietäneet minusta jo kauan sitten myös). Tiedän omista juuristani aivan tarpeeksi. Lisätonkimiseen en näe tarvetta.

Mun mielestä tämä on kuitenkin jokaisen oma yksityisasia enkä oikein näe tarpeelliseksi tällaista asian mainontaa. Jokainen joka kokee asian itselleen tärkeäksi löytää myös varmasti väylänsä ja keinonsa lisäselvityksiin.
 
Soffapsykologi
"..äitisi ollut hunningolla.." aina tätä jargonia, kun yhtälailla se isäkin on voinut olla! Kummasti vaan näissä keskusteluissa unohdetaan se tosiasia.

Mutta miksi haluaisin ehdoin tahdoin etsiä itselleni väen väkisin uusia sukulaisia? Omissa lähipiirini sukulaissuhteissa on tarpeeksi tekemistä ja tiedän jo, että minulla on itseäni vanhempia sisarpuolia, joilla on ollut myöskin mahdollisuus ottaa minuun yhteyttä niin halutessaan aika päiviä sitten (ovat tietäneet minusta jo kauan sitten myös). Tiedän omista juuristani aivan tarpeeksi. Lisätonkimiseen en näe tarvetta.

Mun mielestä tämä on kuitenkin jokaisen oma yksityisasia enkä oikein näe tarpeelliseksi tällaista asian mainontaa. Jokainen joka kokee asian itselleen tärkeäksi löytää myös varmasti väylänsä ja keinonsa lisäselvityksiin.
No nyt palaset loksahtelee paikoilleen. Sinulla on ollut vaikea lapsuus, vanhemmillasi huono suhde (irtosuhteita)

Katkeruus on jäänyt selvästi päälle, kyllä sen ymmärtää kun on ollut kaipuuta vanhempiin sisarpuoliin. Mutta he eivät ole välittäneet.

Ei tiedon jakaminen ole huono asia, kaikki eivät näistä tiedä vielä. Jokaisella on itsestäänselvä vapaus päätää, tekeekö testin vai ei.
 

Yhteistyössä