Hei kaikki opettajat! Jos teille olisi tulossa monisivuinen paperi täytettäväksi oppilaasta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Draumsyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Draumsyn

Aktiivinen jäsen
31.07.2009
5 320
1
36
jota opetitte jo viime vuonna, haluaisitteko sen ennen koulun alkua vai vasta siihen alkupäivien ruuhkaan?

En ihan oikeasti tiedä, pitäisikö minun laittaa opettajalle viestiä, että nyt olisi tällainen paperi täytettävänä, tuonko postilaatikkoon vai annanko sitten koulun alettua. Vai jättää suosista annettavaksi sitten, kun koulu on alkanut.

Normaali järkihän sanoo, että lomalla ei häiritä, mutta... Itse vaan mieluummin täyttäisin tuollaiset rauhassa lomalla kuin siinä koulun aloitushässäkässä. En kerta kaikkiaan tiedä, mitä tekisin. Heinäkuussa en missään tapauksessa tee asialle mitään, mutta entä elokuussa, kun kouluvuoden alku lähestyy? Miten te toivoisitte vanhempien toimivan?

(Olen siis itsekin opettaja.)

Riippuu niin opesta haluuko se täyttää sen nyt vai koulun alkamisen jälkeen. Laita koululle, reksille, se papru. Meillä ainakin reksi, riippuen siitä kenelle se kuuluu, osais päättää lähettäiskö kotiin vai antaisko odottaa koulun alkua.

No ainakin meillä ovat opet töissä-töissä ekana päivänä vasta ja reksi viikkoa ennen.
Eli ellet sä nyt niin hen koht tunne opea, että saat sille vaikka paperin postilaatikkoon tai käteen,
niin sinne koulunaloitushärdelliin se menee ;)

MUA (sivutoimi)opena ei haittais, vaikka saisin sen ei-työaikana, kun mun työ on jotenkin niin vapaa-ajallakin tapahtuvaa, ja olen jotenkin olettanut, että peruskouluopetikin joutuvat "vapaa-ajallaan" töihin ;)