Hei kaikille. Heijastinaika alkaa. Pistäkääpä omiin, teinienne, nuorempien lapsienne ja siippojenkin takkeihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huomenta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huomenta"

Vieras
...heijaistimia. Meinasi teinipoika ajaa auton alle, mustissa vaatteissa, pää hupun sisällä, ulkona pimeää ja märkää. Onneksi edellä oleva ennätti jarruttaa.

Vakuutuskaan ei muuten korvaa mitään, jos vahinko käy. Joten valaisua kehiin palstanaiset. Valaisua kehiin. Suojatkaa ne lähimmäiset ja itsenne!

Kiitos muistutuksesta. Mies kulkee yleensä työvaatteissa ja niissä on heijastimet omasta takaa, muksuille ja koirallekin muistan laittaa, mutta sitten tienposkessa talsiessani huomaan, että mulla ei ole. :ashamed:

mä oon jo ripustanu syyskuussa:p ostin erivärisiä ja erilaisia niin innoissani laitoin niitä eteisessä kaikkiin takkeihin:D paitsi isäntä näytti ottavan omansa pois..

Aivan! Ja älkää unohtako lemmikkejänne.

Itse laitan koirien hihnoihin pitkät suitsiin tarkoitetut heijastimet, samoin pantaan. Ja hevosen kanssa liikkeellä ollessa, näytetään lähinnä joulukuuselta vissiin... :xmas:

Mä käytän sellaista keltaista huomioliiviä jossa isot heijastimet ja usein vielä jotain lamppua :D Miehen kanssa just puhuttiin että jos niitä sais jostain ison nipun niin hidastettais ja heitettäis sellainen auton ikkunasta "pimeille" kävelijöille aina kun sellainen tulee vastaan. Itse en edes uskaltaisi kävellä täällä ilman, mutkainen tie keskellä metsää, ilman katuvaloja, autot ajaa kovaa ja ohi kulkee isoja rekkoja jne. Vaunuihin pitäis laittaa myös jotain ylimääräistä hiejastinjuuttua, nyt siinä on vain koristeena pieni heijastin...

Yhteistyössä