mikä se uus laulua joku Lady d.....tai t.... tai joku tommonen laula????Mä tarvin sen tanssiks,mutta en muista kuka se oli
paitsi tulen ihan märkänä tän jälkeen :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:On hyvää tanssimusiikkia![]()
Tanssitteko aina koko biisin, vai jonkun pätkästyn version?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:paitsi tulen ihan märkänä tän jälkeen :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:On hyvää tanssimusiikkia![]()
hänenkin cd haluan ostaaAlkuperäinen kirjoittaja heh:No tää on sanoisinko tilanteeseen sopiva
http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk&feature=related
mä oon tykästyny tohon poker faceen kanssa,on tosi hyvä biisiAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8
kyllä me päätetään ja tanssitaan koko biisiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Tanssitteko aina koko biisin, vai jonkun pätkästyn version?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:paitsi tulen ihan märkänä tän jälkeen :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:On hyvää tanssimusiikkia![]()
Saatteko ite aina päättää biisit?
Oot varmaan kertonukkin täällä joskus, mutta riisutteko kaiken vai jääkö osa vaatteista päälle?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:kyllä me päätetään ja tanssitaan koko biisiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Tanssitteko aina koko biisin, vai jonkun pätkästyn version?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:paitsi tulen ihan märkänä tän jälkeen :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:On hyvää tanssimusiikkia![]()
nostan sitten...kun eilen jo lähtenyt töihin enkä vastanut,että joo riisutaan...mutta ei kestää kuin korkeintaan 20sek ja lähen poisAlkuperäinen kirjoittaja moi:Oot varmaan kertonukkin täällä joskus, mutta riisutteko kaiken vai jääkö osa vaatteista päälle?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:kyllä me päätetään ja tanssitaan koko biisiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Tanssitteko aina koko biisin, vai jonkun pätkästyn version?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:paitsi tulen ihan märkänä tän jälkeen :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:On hyvää tanssimusiikkia![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel